سخنی با جمهوری اسلامی ایران

سید محمدصادق محمدی وفایی: ای نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران سالروز پیروزیت را تبریک می گویم.الهی پایدار بمانی چون نبودی ملت بزرگ ایران برای بود شدنت جد و جهدها کردند.آنان دستان پر از دعا و چشمان اشک آلود را به آستان الهی تقدیم کردند تا بیایی و لباس وجود بپوشی.طاغوت زمان امام خمینی کبیرت را […]

IMG_20160620_162558-287x300

سید محمدصادق محمدی وفایی: ای نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران سالروز پیروزیت را تبریک می گویم.الهی پایدار بمانی چون نبودی ملت بزرگ ایران برای بود شدنت جد و جهدها کردند.آنان دستان پر از دعا و چشمان اشک آلود را به آستان الهی تقدیم کردند تا بیایی و لباس وجود بپوشی.طاغوت زمان امام خمینی کبیرت را خلع لباس و تبعید کرد تا از آمدنت نگوید و روح  پیدایش را در کالبدت ندمد،غافل از آن که آن روح الله در تبعید نیز استاد دمیدن روح  بود.

ای نظام جمهوری اسلامی!

هر چه صدای آمدنت بیشتر شنیده شد  فرعون عصر با بی رحمی بیشتر توپ و تانکها را به خیابانها فرستاد و هزاران ساواکی خون آشام را به جان مردم انداخت . آن حرامیان نیز انواع و اقسام شکنجه ها را بر روی شیفتگان انقلاب  به اجرا گذاشتند.آنها دیدند که این انقلابیون شکنجه می شوند ،زجر می کشند و جان می دهند ولی هرگز هرچند برای یک لحظه ازامام خمینی و انقلاب جدا نمی شوند!  به ناچار قلدرترین و خشن ترین صدام را به جانت انداختند تا شاید داعش وار سرت را ببرند  اما هزاران هزار جوان با اشاره ای از امام امت  به میدان جهاد رفتند و با افتخار سردادند تا سر تو به سلامت باقی بماند.

هر چند صدام نیز از پای در آمد  ولی دیگر دشمنانت سازمانهای بین المللی را به کار گرفتند و ارادتمندانت را تحریم کردند ولی باز بهار و شکوفایی انقلابت را دیدند و جز شکستهای بزرگ نصیبی نداشتند.

پس ای جمهوری اسلامی مواظب دل این ملت باش .این مردم جوان داده اند ،زجر کشیده اند ، اشک ریخته اند ، بمباران شده اند و دشنه ی ناجوانمردانه تحریمها را تحمل کرده اند و هر سال در سالگرد پیروزیت حماسه آفریده اند و هر روز و هر آن فداییت هستند.

ای عزیز دل ملت و رهبری!

حال که  سالروز تولدت است و همگان تولدت را گرامی داشتند و حماسه آفریدند و آماده ی ایثارند، تو نیز در ابعاد مختلف زندگی به فریاد ملتت برس. این مردم نیز از تو انتظارها دارند. انتظار دلدادگانت مبارزه جدی و فراگیر با فساد است. این ارادتمندانت از باندبازیها و اخباری که بوی اختلاس و حقوقهای نجومی و…می دهند آزرده خاطر می شوند.

از ادارات انتظار دارند بیش از این دلسوزی کنند و بهتر از این به گره گشایی از مشکلات بپردازند و در مقابل خدماتی که می دهند، نگاهی غیردلسوزانه به جیب ها نداشته باشند.

این مردم نجیب پیاده شدن کامل آموزه های دینی در همه ی ابعاد نظامت را خواستار هستند و هرگز راضی نمی شوند به این که بعد از ده ها سال چهره شوم ربا را در برخی از بانک هایت ببینند.

انتظار دارند این همه رخ شوم فقر و بی کاری را نبینند.

انتظار دارند…
پس ای جمهوری اسلامی دوست داشتنی تو نیز با تمام توان مواظب دل ارادتمندات باش. آری

چه خوش بی‌مهربانی هر دو سر بی

که یکسر مهربانی دردسر بی

اگر مجنون دل شوریده‌ای داشت

دل لیلی از آن شوریده تر بی