برگزاری کارگاه آموزشی آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی در جمع دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) شهرستان کوهدشت با حضور فرمانده انتظامی این شهرستان

به گزارش کشکان، امروز ۱۸ بهمن ماه ۹۵ کارگاه آموزشی آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی با حضور فرمانده انتظامی شهرستان، رییس پلیس فتا، معاون اجتماعی و کارشناسان اجتماعی کوپ در جمع دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) شهرستان کوهدشت برگزار گردید. در این کارگاه در ابتدا سرهنگ عبدی فرماندهی انتظامی شهرستان ضمن تبریک […]

به گزارش کشکان، امروز ۱۸ بهمن ماه ۹۵ کارگاه آموزشی آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی با حضور فرمانده انتظامی شهرستان، رییس پلیس فتا، معاون اجتماعی و کارشناسان اجتماعی کوپ در جمع دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) شهرستان کوهدشت برگزار گردید.

در این کارگاه در ابتدا سرهنگ عبدی فرماندهی انتظامی شهرستان ضمن تبریک دهه فجر، در خصوص آسیب های اجتماعی از جمله ماهواره و در ادامه در خصوص آسیب ها و تهدیدات استفاده از فضای مجازی با محوریت شبکه های اجتماعی و همچنین در خصوص کلاهبرداری های پیامکی و اینترنتی مطالبی را برای حاضرین بیان نمود.

همچنین در ادامه این کارگاه سرگرد تیموری رییس پلیس فتا شهرستان در خصوص معرفی پلیس فتا و آسیب ها و تهدیدات شبکه های اجتماعی با محوریت تلگرام و در خصوص جرایم اینترنتی مالی مطالبی را برای حاضرین بیان نمود.

در انتهای جلسه ضمن پاسخگویی به سوالات و ابهامات حاضرین تعداد ۱۰۰ برگ بروشور هشدارهای سایبری توزیع گردید.

۱

۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۹