به صدا درآمدن «زنگ انقلاب» در مهدهای کودک سراسر لرستان

همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به ایران در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح امروز زنگ انقلاب، در مهد کودک های سراسر استان به صدا درآمد و کودکان با شور و نشاط جشن های دهه فجر را آغاز کردند. به گزارش کشکان، همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به ایران، […]

unnamed

همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به ایران در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح امروز زنگ انقلاب، در مهد کودک های سراسر استان به صدا درآمد و کودکان با شور و نشاط جشن های دهه فجر را آغاز کردند.

به گزارش کشکان، همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به ایران، در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه صبح امروز”زنگ انقلاب”با حضور ” سلمان کریمیان” معاون امور اجتماعی بهزیستی استان “حجت حق نظری” سرپرست بهزیستی خرم آباد و جمعی از کارشناسان تخصصی، در مهد کودک سارا و دارا خرم آباد به صدا درآمد.

به گفته معاون امور اجتماعی بهزیستی این برنامه بصورت همزمان در مهدهای کودک سراسر استان به صدا در آمد که ضمن آغاز رسمی جشن های دهه فجر در مهدهای کودک، برنامه های متنوعی از قبیل نقاشی، سرود، دکلمه، نمایش و…جهت آشنایی کودکان با اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

کریمیان اضافه کرد: ۳۱۰ مهد شهری و روستایی در استان فعالیت دارند که تعداد ۸۶ مهد در شهرها، ۲۱۹ روستا مهد در روستاهای سطح استان و ۵ آدینه مهد در مصلی های نماز جمعه فعالیت دارند که تعداد ۱۳ هزار نفر از کودکان هم استانی در پنج حیطه، جسمی و حرکتی، کلامی، عاطفی، اجتماعی و شناختی، مهارتهای زندگی و ارتباطی را فرا می گیرند.

خاطر نشان می شود در حاشیه برگزاری آیین”زنگ انقلاب”، کودکان مهد سارا و دارا بصورت هماهنگ سرود مقدس جمهوری اسلامی و ای وطن را اجرا و گروهی دیگر از کودکان اشعاری را در وصف حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی دکلمه کردند.