وزیر نیرو فردا به لرستان سفر می کند/ ضرورت پاسخگویی وزیر در خصوص چرایی توقف عملیات اجرایی سد معشوره

وزیر نیرو در سفری دو روزه برای افتتاح چند طرح به لرستان خواهد آمد. حمید چیت چیان فردا  با پرواز ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه به خرم‌آباد خواهد آمد. افتتاح مجتمع آب‌رسانی کهمان الشتر و افتتاح پست برق ۶۳ کیلو وات پل‌دختر از برنامه‌های سفر چیت چیان به لرستان است. وی عصر چهارشنبه نیز در […]

۳۳۲۷۶۷۸-۵۳۷۰۵۱۱

وزیر نیرو در سفری دو روزه برای افتتاح چند طرح به لرستان خواهد آمد.

حمید چیت چیان فردا  با پرواز ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه به خرم‌آباد خواهد آمد.
افتتاح مجتمع آب‌رسانی کهمان الشتر و افتتاح پست برق ۶۳ کیلو وات پل‌دختر از برنامه‌های سفر چیت چیان به لرستان است.
وی عصر چهارشنبه نیز در جلسه شورای اداری استان حضور خواهد یافت.
افتتاح ۸ خط انتقال آب منطقه کاکارضا به خرم‌آباد و کلنگ زنی طرح احداث نیروگاه هزار مگاواتی در جاده کمربندی خرم‌آباد از برنامه‌های سفر وزیر نیرو در روز پنجشنبه ۷ بهمن‌ماه است.
وزیر نیر در آخرین سفرش به لرستان که ۲۵ شهریور ماه ۹۵ انجام شد، در افتتاح چند طرح استانی، از جمله در آبگیری سد برق‌آبی رودبار لرستان حضور داشت.

انتظار می رود مسئولان اجرایی استان و در رأس آن ها استاندار لرستان به ویژه در جلسه ی شورای اداری استان، دغدغه و نگرانی عمیق مردم شهرستان های کوهدشت و رومشکان در خصوص سد معشوره و ضرورت ادامه ی عملیات اجرایی آن را به وزیر نیرو انتقال داده و خواستار پاسخگویی وی به افکار عمومی در خصوص چرایی توقف تبعیض آمیز عملیات اجرایی این سد مهم و حیاتی و انفعالش در برابر مقاومت معاونان خود و برخی مسئولین استان خوزستان در این خصوص باشند و از نتیجه مذاکرات، مردم و رسانه ها را مطلع سازند.