حامد زمانی دهه فجر به خرم‌آباد می‌آید

رئیس انجمن موسیقی لرستان گفت: کنسرت موسیقی پاپ حامد زمانی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و ورود حضرت امام (ره) در خرم‌آباد برگزار می‌شود. به گزارش کشکان، امین عباسیان اظهار داشت: این انجمن بر اساس رسالت خویش، ترویج انواع موسیقی فاخر و متعهد به ارزش‌ها را بر اساس ذائقه هم استانی‌های عزیز در سرلوحه خویش […]

۸۴۴۹۵-۲۵۲۶۴۹-۱۴۰۶۰۲۷۹۸۴

رئیس انجمن موسیقی لرستان گفت: کنسرت موسیقی پاپ حامد زمانی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و ورود حضرت امام (ره) در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش کشکان، امین عباسیان اظهار داشت: این انجمن بر اساس رسالت خویش، ترویج انواع موسیقی فاخر و متعهد به ارزش‌ها را بر اساس ذائقه هم استانی‌های عزیز در سرلوحه خویش قرار داده است.

وی با اشاره به نقش موسیقی در پیروزی انقلاب، اظهار کرد: در اوایل انقلاب اسلامی، موسیقی زبان اعتراض مردم شد تا رفتار حاکمان را به نقد بکشد و از ورای واژه‌ها و نت‌ها پیامی را به مردم برساند که فراتر از زبان آن‌ها برای بیان احساسات باشد.

رئیس انجمن موسیقی لرستان افزود: از همان بدو شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون هنرمندان بنا به رسالت خود همیشه در صحنه‌های دفاع از انقلاب حضور داشته و با جان و دل از ارزش‌ها و آرمان‌ها پاسداری کرده‌اند.

عباسیان با بیان اینکه دهه فجر، دهه پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: بر همه ما واجب است این ایام پربرکت و میمون را گرامی بداریم.

رییس انجمن موسیقی لرستان با اشاره به اینکه کنسرت حامد زمانی برای اولین بار در لرستان برگزار می‌گردد، افزود: کنسرت حامد زمانی هم‌زمان با ورود حضرت امام (ره) و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی یازدهم بهمن‌ماه سال جاری به همت انجمن موسیقی لرستان و تهیه‌کنندگی بابک خسروی برگزار می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: این کنسرت در سالن ورزشی شهدای بسیج، ساحلی، قبل از پل حاجی برگزار و مراکز فروش بلیت به‌زودی اعلام خواهد گردید.