تأیید شهادت بیش از ۲۰ آتش‌نشان در حادثه ی امروز تهران

شهردار تهران از شهادت بیش از ۲۰ نفر آتش نشان در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو تاکنون خبر داد. به گزارش تسیم، محمدباقر قالیباف در یک گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد که بیش از ۲۰ آتش نشان در حادثه امروز ریزش ساختمان پلاسکو به شهادت رسیده اند. آخرین گزارشات از محل حادثه حاکی از آن است که […]

۲۹۶۵۰۴_۵۸۰

شهردار تهران از شهادت بیش از ۲۰ نفر آتش نشان در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو تاکنون خبر داد.

به گزارش تسیم، محمدباقر قالیباف در یک گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد که بیش از ۲۰ آتش نشان در حادثه امروز ریزش ساختمان پلاسکو به شهادت رسیده اند.

آخرین گزارشات از محل حادثه حاکی از آن است که آتش نشانان به دنبال باز کردن راهی از طریق پارکینگ پاساژ کویتی‌ها برای فرستادن سگ‌های زنده‌یاب به زیر آوار پلاسکو هستند.‌

محبوس شدن ۳۰ تن زیر آوار 

استاندار تهران گفت: سه مسیر را برای ورود به قسمت‌های پایین و زیرین آوار پلاسکو در نظر گرفته شده که امیدواریم بتوانیم به آنها دسترسی یابیم.

سید حسین هاشمی در حاشیه حضور در محل حادثه پلاسکو در جمع خبرنگاران گفت: حادثه سخت و دلخراشی بود و بر اساس اطلاعات ما ۲۵ تا ۳۰ نفر در قسمت پایین ساختمان در زیر آوار هستند و از وضعیت آنها اطلاعی نداریم. سه مسیر را برای ورود به قسمت پایین در نظر گرفتیم که امیدواریم به آنها دسترسی پیدا کنیم.