شنیده شدن صدای تیراندازی در مرکز تهران

صدای تیراندازی و شلیک متوالی گلوله ضد هوایی دقایقی پیش در تهران به گوش رسیده است. این صدا درمناطق مختلفی از تهران از جمله میدان ولی عصر تا خیابان انقلاب و خیابان بهشتی به گوش رسیده است. دقایقی پیش در حوالی منطقه انقلاب تهران سامانه‌های پدافند هوایی مستقر در منطقه اقدام به شلیک گلوله کردند. […]

۲۹۶۰۸۰_۱۷۹

صدای تیراندازی و شلیک متوالی گلوله ضد هوایی دقایقی پیش در تهران به گوش رسیده است. این صدا درمناطق مختلفی از تهران از جمله میدان ولی عصر تا خیابان انقلاب و خیابان بهشتی به گوش رسیده است.

دقایقی پیش در حوالی منطقه انقلاب تهران سامانه‌های پدافند هوایی مستقر در منطقه اقدام به شلیک گلوله کردند. علت شلیک هنوز مشخص نیست.

برخی گزارش ها از این حکایت دارد که پدافند تهران متوجه وجود شی ناشناسی در آسمان تهران در محدوده میدان انقلاب شده و بلافاصله اقدام به شلیک ضد هوایی به سمت آن کرده است.

علی اصغر ناصربخت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شیء مورد هدف قرار گرفته هلی شات (ریز پرنده ای که در مناطق مرکزی تهران در پرواز بود) بوده و توسط پدافند هوایی مورد هدف قرار گرفت و ساقط شد. پس از رویت این (هلی شات) پدافند هوایی بیت و دانشگاه به سمت این شی شلیک کردند و نهایتا پدافند هوایی دانشگاه این ریزپرنده را ساقط کرد.

وی در ادامه افزود: هنوز معلوم نیست این ریزپرنده متعلق به کدام نهاد و سازمان بود که با پیدا کردن لاشه آن تحقیقات آغاز می‌شود. اکنون تحقیقات در حال انجام شدن است.

ناصر بخت در پایان در پاسخ به این پرسش که چند هلی شات در حال پرواز بود،گفت : یک هلی شات بود که آن هم ساقط شد.