کانکس؛ مقر پلیس راهور چگنی!

پلیس راهور تا کنون ساختمانی در شهرستان چگنی ندارد و در کانکسی مستقر است. به گزارش کشکان، علی جافریان رئیس پلیس راهور شهرستان چگنی در خصوص مکان استقرار ساختمان پلیس راهور این شهرستان بیان داشت: مشکل اصلی پلیس راه شهرستان چگنی نداشتن جا و مکان است، سال ۱۳۹۱ زمینی جنب پمپ گاز سراب دوره جهت احداث […]

۶۲۲۶

پلیس راهور تا کنون ساختمانی در شهرستان چگنی ندارد و در کانکسی مستقر است.

به گزارش کشکان، علی جافریان رئیس پلیس راهور شهرستان چگنی در خصوص مکان استقرار ساختمان پلیس راهور این شهرستان بیان داشت: مشکل اصلی پلیس راه شهرستان چگنی نداشتن جا و مکان است، سال ۱۳۹۱ زمینی جنب پمپ گاز سراب دوره جهت احداث ساختمان راهنمایی و رانندگی در نظر گرفته شد و کارهای اداری آن نیز در حال انجام است.

وی افزود: برای احداث ساختمان پلیس راهور در زمین در نظر گرفته شده نیاز است تا سند این زمین به نام نیروی انتظامی شود که منتظر جواب استانداری لرستان در این باره هستیم.

رئیس پلیس راهور چگنی با بیان اینکه دو اکیپ پلیس بین شهری هم اکنون در شهرستان چگنی مستقر است تاکید کرد: این اکیپ ها در مسیر جاده های سراب دوره-کوهدشت و جاده ویسیان مستقرند و با احداث ساختمان پلیس راهور در سراب دوره و در اختیار گذاشتن محلی برای پلیس راه شهرستان چگنی می توان مسیر خرم آباد سراب دوره، محور شهرستان چگنی را توسط اکیپ های پلیس راه همین شهرستان پوشش داد.

در راستای احداث هر چه سریعتر ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان چگنی، استانداری لرستان می تواند با کمک های خود سند زمین انتخابی در سراب دوره را تعیین تکلیف کرده و راه احداث هر چه سریعتر این ساختمان را فراهم کند.

مرجع: خبر چگنی