بلاتکلیفی مردم کوهدشت با تعطیلی دو جایگاه سوخت CNG

استمرار صف های طولانی در تنها جایگاه فعال سوخت “CNG” کوهدشت، موجب اعتراض شدید مردم و رانندگان این شهرستان شده است. صف طولانی خودورها در مسیر منتهی به جایگاه های CNG در شهرستان کوهدشت، نارضایتی شدید مردم این شهرستان را پس از سال های متمادی به همراه دارد؛ به طوری که در روزهای اخیر دو […]

۱۱۰۲۶۷۴

استمرار صف های طولانی در تنها جایگاه فعال سوخت “CNG” کوهدشت، موجب اعتراض شدید مردم و رانندگان این شهرستان شده است.

صف طولانی خودورها در مسیر منتهی به جایگاه های CNG در شهرستان کوهدشت، نارضایتی شدید مردم این شهرستان را پس از سال های متمادی به همراه دارد؛ به طوری که در روزهای اخیر دو جایگاه CNG شهرستان کوهدشت تعطیل شده و تنها جایگاه CNG در جنب ترمینال این شهرستان جوابگوی تقاضای شهروندان نیست.

در حال حاضر در کوهدشت، تنها یک جایگاه CNG فعال و در حال سوختگیری بوده که علاوه بر صف های طویل خودروها با اعتراض شدید رانندگان روبرو شده است.

یکی از رانندگان تاکسی های عمومی در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان کرد: با تعطیل شدن جایگاه  های سوخت در شهرستان کوهدشت، مدت زمان زیادی را در صف گاز می‌گذرانیم.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر صف طولانی برای سوخت گیری  به ۳ کیلومتر رسیده است؛ اظهار کرد: گاهی اوقات مدت زمانی بیش از ۳ ساعت در صف گاز هستیم و در این زمان دیگر امکان مسافرکشی وجود ندارد.

این شهروند با بیان این پرسش که چرا یک شهرستان تنها باید دارای یک جایگاه CNG فعال باشد؛ تصریح کرد: آیا مسئولان در این روزهای اخیر، صف طولانی سوخت و معطل شدن صدها  شهروند را به چشم ندیده اند که برای آن تاکنون اقدامی صورت نگرفته است؟!

این راننده با تأکید درخواست از مسئولین برای راه اندازی و افتتاح سریع‌تر جایگاه جدید CNG بیان داشت: در حال حاضر در این جایگاه به علت تعداد بالای خودروها فشار گاز نیز به شدت کاهش پیدا کرده و سوختگیری به ورت مطلوب انجام نمی شود.

یکی دیگر از شهروندان کوهدشت با اشاره به تعطیلی مدوام جایگاه های سوخت در کوهدشت، خاطرنشان کرد: با وجود مراجعات مکرر به فرمانداری، هنوز به پاسخی نرسیده ایم و روزانه زمان زیادی از ما این گونه در صف سوخت تلف می شود.

وی، تعطیلی مداوم جایگاه های سوخت در کوهدشت را در حدود ۵ سال دانست و گفت: در این سال ها تعطیلی های مکرر جایگاه های CNG، امان شهروندان را بریده است.

این راننده با تأکید به عدم پاسخگویی مسئولان ادامه داد: جایگاه سوخت بیمارستان در حدود یک سال است که تعطیل بوده و باید ما آواره ی سوخت بمانیم.

این شهروند با اشاره به قطعی گاه و بیگاه برق در جایگاه سوخت اظهار کرد: حدود ۶ ساعت است که در صف گاز و زیر باران ایستاده ام؛ چرا کسی به داد ما نمی رسد؟!

وی با بیان اینکه رانندگان دو گانه سوز از این وضعیت، درمانده شده ند؛ تأکید کرد: نمی دانیم درد خود را به کجا ببریم تا شاید از صف های طولانی گاز رهایی پیدا کنیم.

این راننده، امرار معاش خود را از مسافرکشی دانست و تصریح کرد: آیا خدا را خوش می آید به خاطر تعطیلی جایگاه های سوخت این گونه از کار باز بمانیم و با دست خالی به خانه برویم؟

بنابراین گزارش، در حال حاضر، در تنها جایگاه CNG کوهدشت، رانندگان بسیاری از بخش های تابعه نیز برای سوخت گیری روزانه می آیند و صف انتظار سوخت آن ها را ساعت ها معطل می کند.

پیگیری خبرنگار ما، حکایت از تعطیلی جایگاه های سوخت در کوهدشت، سرگردانی رانندگان و صف‌های طولانی پشت تنها جایگاه فعال CNG این شهر دارد تا ساعت های انتظار سوخت به بامداد اعتراض نیز کشیده شود.

گزارش و عکس: فاطمه نیازی