پیگیری و رفع مشکلات مناسب سازی اماکن دولتی با «سامانه معبر»

دکتر حیدری گفت: ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی، با راه اندازی “سامانه معبر” پیگیر مطالبات معلولین و افراد ناتوان  در بحث مناسب سازی اماکن دولتی می شود. به گزارش کشکان، ” دکتر اسداله حیدری” مدیرکل بهزیستی لرستان، با اعلام خبر راه اندازی ” سامانه معبر” گفت: این سامانه توسط ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب […]

دکتر حیدری گفت: ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی، با راه اندازی “سامانه معبر” پیگیر مطالبات معلولین و افراد ناتوان  در بحث مناسب سازی اماکن دولتی می شود.

به گزارش کشکان، ” دکتر اسداله حیدری” مدیرکل بهزیستی لرستان، با اعلام خبر راه اندازی ” سامانه معبر” گفت: این سامانه توسط ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور و به منظور پیگیری مطالبات بحق معلولین در بحث مناسب سازی اماکن اداری و دولتی راه اندازی شده است.

وی گفت: از این پس معلولین و افراد ناتوان می توانند با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ مسائل و مشکلات مربوط به مناسب سازی سازمان ها و ادارات دولتی محل سکونت خود را بر اساس (نام دستگاه- شهرستان و استان) انعکاس دهند که به طبع آن ستاد هماهنگی مناسب سازی نیز، ظرف ۷۲ ساعت به دستگاه مربوطه در خصوص رفع مانع و مشکل مربوطه، اخطار مکتوب می دهد.

مدیرکل بهزیستی افزود: در صورتی که دستگاه خاطی به مکاتبه اول پاسخ ندهد با فاصله حداکثر ۱۵ روز، مکاتبه دوم صورت گرفته که نتیجه نهایی جهت پیگیری به دبیرخانه کشوری جهت درج سوابق آماری ارسال می شود.

حیدری در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه در دو سال گذشته با همکاری معاونت عمرانی استاندار و شهرداران شهرهای استان، اقدامات خوبی در بحث مناسب سازی صورت گرفته، بطوری که در سال ۹۴ حدود ۱۳۳ هزار متر و در نیمه اول امسال نیز حدود ۱۲۰ هزار متر از معابر و پارک های استان مناسب سازی شده که علیرغم چشم گیر بودن رقم آن، با توجه به وسعت و تعداد اماکن عمومی بسیار ناچیز می باشد. لذا ما از کلیه مدیران دستگاه های اجرایی تقاضا داریم در بحث مناسب سازی پای کار بیایند و نهایت همکاری را با متولیان امر مناسب سازی داشته باشند.

unnamed