سرخط خبرها
امروز: جمعه, ۲۸ مهر , ۱۳۹۶ | ۰۵:۱۱:۲۲آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ ،‌ ۰۹:۱۴
۰۹ دی ۱۳۹۵در ۵:۴۱ ب.ظ تعداد بازدید: 284 بازدید کد خبر:63659 چاپ خبر

پیگیری و رفع مشکلات مناسب سازی اماکن دولتی با «سامانه معبر»

0

مدیرکل بهزیستی لرستان:

دکتر حیدری گفت: ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی، با راه اندازی “سامانه معبر” پیگیر مطالبات معلولین و افراد ناتوان  در بحث مناسب سازی اماکن دولتی می شود. به گزارش کشکان، ” دکتر اسداله حیدری” مدیرکل بهزیستی لرستان، با اعلام خبر راه اندازی ” سامانه معبر” گفت: این سامانه توسط ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب […]

دکتر حیدری گفت: ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی، با راه اندازی “سامانه معبر” پیگیر مطالبات معلولین و افراد ناتوان  در بحث مناسب سازی اماکن دولتی می شود.

به گزارش کشکان، ” دکتر اسداله حیدری” مدیرکل بهزیستی لرستان، با اعلام خبر راه اندازی ” سامانه معبر” گفت: این سامانه توسط ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور و به منظور پیگیری مطالبات بحق معلولین در بحث مناسب سازی اماکن اداری و دولتی راه اندازی شده است.

وی گفت: از این پس معلولین و افراد ناتوان می توانند با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ مسائل و مشکلات مربوط به مناسب سازی سازمان ها و ادارات دولتی محل سکونت خود را بر اساس (نام دستگاه- شهرستان و استان) انعکاس دهند که به طبع آن ستاد هماهنگی مناسب سازی نیز، ظرف ۷۲ ساعت به دستگاه مربوطه در خصوص رفع مانع و مشکل مربوطه، اخطار مکتوب می دهد.

مدیرکل بهزیستی افزود: در صورتی که دستگاه خاطی به مکاتبه اول پاسخ ندهد با فاصله حداکثر ۱۵ روز، مکاتبه دوم صورت گرفته که نتیجه نهایی جهت پیگیری به دبیرخانه کشوری جهت درج سوابق آماری ارسال می شود.

حیدری در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه در دو سال گذشته با همکاری معاونت عمرانی استاندار و شهرداران شهرهای استان، اقدامات خوبی در بحث مناسب سازی صورت گرفته، بطوری که در سال ۹۴ حدود ۱۳۳ هزار متر و در نیمه اول امسال نیز حدود ۱۲۰ هزار متر از معابر و پارک های استان مناسب سازی شده که علیرغم چشم گیر بودن رقم آن، با توجه به وسعت و تعداد اماکن عمومی بسیار ناچیز می باشد. لذا ما از کلیه مدیران دستگاه های اجرایی تقاضا داریم در بحث مناسب سازی پای کار بیایند و نهایت همکاری را با متولیان امر مناسب سازی داشته باشند.

unnamed

دیدگاه

  1. شهروند دوستدارمعلولین کوهدشتی

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین . بویژه شخص مدیر کل. لازم می دانم از طرحهایی که مدیر کل محترم پیشنهاد می دهند تشکر و قدر دانی نمایم.هرچند این موارد را می شود جزء حقوق ملی و مدنی جامعه معلولین دانست که می بایست زودتر اجرا شود . اما موارد دیگری تحت نظارت مسئولین و حتی شخص مدیر کل است که اگر درست اجرا شوند مددجویان از مزایای بیشتر بر خوردار خواهند شد .از جمله مراکز توانبخشی و حمایتی که یکی از شهروندان نمونه ای در کوهدشت مثال زدند که مرکز زیر ۱۴ سال این شهر چه خلافهایی که نمی کند و چطور از حق و حقوق مددجویان سوء استفاده و ثروت اندوزی می نمود .مگر قرار نیست این مراکز هرچند سال یک بار به افراد دلسوز تری واگزار شود .من هم حرف شخص منتقد قبلی رو تایید می کنم و می گویم اینجا هم حقوق نجومی وجود دارد که در حق مددجویان خیانت می شود .از مسئولین استان و شهرستان که همگی با خلوص نیت در خدمت معلولین هستند خواستار رسیدگی هستیم.اگر لازم است اعتراض نامه بنویسیم.

    [پاسخ]

  2. همكار بهزيستي

    باعرض ادب واحترام خدمت شماشهروند دوستدارمعلولین یاهمکاربهزیستی بایدعرض کنم که فردی که مجوزهمکاری بابهزیستی دریافت میکندخصوصا درحوزه توانبخشی برای چندسال نیست که مدیرشهرستان یامدیرکل هروقت بخواهد آنرا یکطرفه فسخ کندبلکه مدام العمرهست مگرتخلفاتی ازماده ٢۶داشته باشد که درسطوح مختلف نظارت اعمال میشودکه تعطیلی یک مرکز بایدپس ازطی مراحل درشهرستان درمرکزتوسط کمیته نظارت تاییدوبه کمیته نظارت کشور ارسال ودرصورت تأییداته فردصاحب امتیازحق اقامه دعوا درمحاکم را هم داردبنابراین مسئله دراختیارمدیرکل نیست ضمنأ هدف ازبخش خصوصی کسب سوداست والبته تاجائیکه حقیرمطلئم تمامی مراکزبصورت هفتگی موردبازدیدکارشناسان شهرستان وماهیانه موردبازرسی نیروهای ستادی وتیم بازرسی قرارمیگیردتا حقی ازمعلولین تضییع نشود ضمنا ازتذکرشماشهروندعزیز متشکریم

    [پاسخ]

بیان دیدگاه

عکس/ فیلم/ صوت
«کافه کشکان»
تبلیغات و پیام ها
سایت های مرتبط