انهدام یک آشپزخانه صنعتی مواد مخدر در کوهدشت/ دستگیری ۱۰۸ متخلف در لرستان

معاون عملیات فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک آشپزخانه صنعتی مواد مخدر در کوهدشت شناسایی و متلاشی شد. به گزارش کشکان، حسین نجفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد، اظهار داشت: در راستای طرح پاکسازی محله‌های آلوده در سطح استان لرستان این طرح امروز در ۵ شهرستان خرم‌آباد، بروجرد، دورود، کوهدشت و الیگودرز اجرا شد […]

۱۳۹۵۰۴۲۸۰۰۰۴۵۱_photoa

معاون عملیات فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک آشپزخانه صنعتی مواد مخدر در کوهدشت شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش کشکان، حسین نجفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد، اظهار داشت: در راستای طرح پاکسازی محله‌های آلوده در سطح استان لرستان این طرح امروز در ۵ شهرستان خرم‌آباد، بروجرد، دورود، کوهدشت و الیگودرز اجرا شد که در این راستا ۲۶ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

معاون عملیات فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: ۱۳ نفر خرده فروش مواد مخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان‌ها دستگیر شده است.

 نجفی یادآور شد: آشپزخانه‌ی مواد صنعتی در شهرستان کوهدشت نیز شناسایی و متلاشی شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان لرستان اضافه کرد: ۳۶ معتاد متجاهر ۶ خودروی مسروقه و ۱۲ سارق در این شهرستان ها دستگیر شده‌اند. این مسوؤل با بیان اینکه در مجموع ۱۰۸ نفر دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شده‎اند، افزود: در راستای ارتقای احساس امنیت هر چند وقت یکبار به صورت همزمان در چند شهر استان لرستان برگزار می شود.