این رسم قدرشناسی نبود!/ تشییع غریبانه نماینده سابق ولی فقیه در لرستان/ هیچکدام از مسئولان لرستان نبودند!

در مراسم تشییع و به خاک سپاری آیت‌الله سید کاظم حسینی میانجی نماینده سابق ولی فقیه در لرستان در روز دوشنبه در شهر قم متاسفانه هیچکدام از مسئولان استان لرستان حضور نیافتند و حتی با گشتی در استان هم کسی بنری یا پارچه تسلیتی نمی بیند! و مسئولان تنها دلخوش کردند به پیامی و امروز […]

در مراسم تشییع و به خاک سپاری آیت‌الله سید کاظم حسینی میانجی نماینده سابق ولی فقیه در لرستان در روز دوشنبه در شهر قم متاسفانه هیچکدام از مسئولان استان لرستان حضور نیافتند و حتی با گشتی در استان هم کسی بنری یا پارچه تسلیتی نمی بیند! و مسئولان تنها دلخوش کردند به پیامی و امروز هم یک مراسم در خرم آباد!

برای مردی که ۲۷ سال در خدمت دیارمان لرستان بود و در واقع یک هم استانی بود باید بیش از این در پرواز ابدی‌اش احترام می گذاشتیم و وظیفه قدرشناسی خود را انجام می دادیم نه اینکه اهمیتی ندهیم تا امروز بگویند لرستانی ها در تشییع و خاکسپاری این مجاهد نیامدند!! و قدرشناس نبودند.

آیت‌الله سید کاظم حسینی میانجی عالمی بود که‌ در طول‌ نهضت‌ اسلامی‌ در کنار امام خمینی(ره) به‌ مبارزه با رژیم‌ پهلوی‌ پرداخت و بارها توسط‌ ساواک‌ بازداشت‌ شد.

وی پس از انقلاب هم مجاهدی وفادار و خدمتگزار مردم به ویژه در استان ما بود و طی سال‌های ۶۱ تا ۸۷ به مدت ۲۷ سال امام جمعه خرم‌آباد و نماینده ولی‎فقیه در استان لرستان بود و منشا خدمات زیادی هم در استان بود.

آیت‌الله سید کاظم حسینی میانجی صبح یک‌شنبه پنجم دی‎ماه ۹۵ در سن ۸۴ سالگی دار فانی را وداع گفت و در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

b5256e0699475898491-png