آغاز مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور در کوهدشت

دور رفت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور در فصل ۹۶- ۹۵ رسماً آغاز شد. به گزارش کشکان، نعمت اله رشیدیان رییس اداره ورزش و جوانان کوهدشت با اعلام این خبر افزود: بر اساس گروه بندی در جلسه قرعه کشی، دور رفت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور در […]

%d9%84%db%8c%da%af%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%84%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86

دور رفت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور در فصل ۹۶- ۹۵ رسماً آغاز شد.

به گزارش کشکان، نعمت اله رشیدیان رییس اداره ورزش و جوانان کوهدشت با اعلام این خبر افزود: بر اساس گروه بندی در جلسه قرعه کشی، دور رفت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور در چهار منطقه و چهار گروه پنج تیمی از تاریخ ۲ دی ماه لغایت ۹ دی ماه سال جاری در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: بر این اساس، مسابقات گروه c با حضور پنج تیم کوهدشت لرستان، شاهد فسا، پمپ کرمان، شهروند ساری و گود زینل خان اسفراین از تاریخ ۴ دی ماه لغایت ۹ دی ماه سال جاری و به میزبانی شهرستان کوهدشت در حال برگزاری است.

رشیدیان از همکاری و همدلی امام جمعه، فرماندار، شهردار و شورای شهر و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان کوهدشت در فراهم نمودن بستر و مقدمات برگزاری این مسابقات تقدیر نمود.

گفتنی است با ورود تیم های مهمان به کوهدشت در روز جمعه ۳ دی ماه مهمانان در خوابگاه های پیش بینی شده اسکان یافتند.

پس از ۲ روز استراحت بازی ها در روز یکشنبه ۵ دی ماه در سالن شهداء تازه آباد آغاز شد.

در روز نخست ۲ بازی برگزار شد، در بازی اول که از ساعت ۱۰ شروع شد تیم شاهد فسا موفق شد رقیب خود پمپ کرمان را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد.

ساعت ۱۲:۳۰ بازی دوم بین تیم های گود زینل خان اسفراین و شهروند ساری انجام شد که در این بازی دو تیم به نتیجه تساوی ۳ – ۳ دست یافتند.