استقبال مردم کوهدشت از اکران «یتیم خانه ایران» در سینما امید

مراسم افتتاح سینما امید، عصر امروز در محل این سینما در میدان قدس شهرستان کوهدشت برگزار شد. به گزارش کشکان، عزت جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت در ابتدای این مراسم ضمن اشاره به ضرورت وجود سینما در سومین شهر پرجمعیت لرستان به چگونگی شکل گیری سینما امید کوهدشت پرداخت و از […]

۱۳۹۵۰۸۰۳۱۳۳۳۴۴۱۹۲۹۰۱۶۸۹۴

مراسم افتتاح سینما امید، عصر امروز در محل این سینما در میدان قدس شهرستان کوهدشت برگزار شد.

به گزارش کشکان، عزت جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت در ابتدای این مراسم ضمن اشاره به ضرورت وجود سینما در سومین شهر پرجمعیت لرستان به چگونگی شکل گیری سینما امید کوهدشت پرداخت و از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و نماینده ی کوهدشت و رومشکان به خاطر پیگیری مجوز این سینما تشکر نمود.

در ادامه داریوش جعفری فعال فرهنگی و مدیرمسئول ماهنامه کودک و نوجوان غرب کشور «پیشوک» در خصوص اهمیت هنرهای نمایشی و سینما در حوزه ی فرهنگ توضیحاتی ارائه داد و خواستار حمایت از فعالیت های از این دست شد.

در پایان این مراسم فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی به نمایش در آمد که اکران آن با کیفیت بالا و حضور پرشور مردم کوهدشت همراه بود.

اجرای این مراسم با مهدی دوست محمدی مدیرمسئول پایگاه خبری کشکان بود.

گفتنی است سینما امید کوهدشت توسط بخش خصوصی با اجاره ی سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری امید اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت راه اندازی شده و امید می رود در آینده ی نزدیک با توجه به اهمیت فرهنگی موضوع، شاهد تأسیس سینماهای دوم و سوم در این شهرستان باشیم.