فوت دو راننده کوهدشتی به علت گازگرفتگی در مشهد

دو راننده اهل کوهدشت لرستان برای گرم کردن خود داخل اتاق خودروی سنگین به روشن کردن پیک نیک اقدام کرده و در خواب به علت گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند. به گزارش اختصاصی کشکان، چند روز پیش خانواده دو راننده ی ماشین سنگین اهل کوهدشت لرستان با عدم پاسخگویی تلفن همراه از […]

image11887

دو راننده اهل کوهدشت لرستان برای گرم کردن خود داخل اتاق خودروی سنگین به روشن کردن پیک نیک اقدام کرده و در خواب به علت گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش اختصاصی کشکان، چند روز پیش خانواده دو راننده ی ماشین سنگین اهل کوهدشت لرستان با عدم پاسخگویی تلفن همراه از ناحیه آن ها نگران شده و برای پیدا کردن ردی از آن ها برای جستجو به مسیر مشهد رفتند.

متأسفانه پس از سه روز جستجو مشخص شد این دو نفر به علت گازگرفتگی ناشی از روشن کردن پیک نیک در حال خوابیدن داخل خودرو جان سپرده اند.

گاز مونواکسیدکربن یک گاز بسیار سمی و خطرناک است. افرادی که در یک فضای بسته در معرض استنشاق این گاز قرار می گیرند ابتدا احساس سستی و خواب آلودگی می کنند و در صورتی که هرچه سریعتر مکان را ترک نکنند و یا هوای تازه تنفس نکنند دچار بیهوشی و در نهایت خفگی می شوند. زمانی که فردی بر اثر گاز CO مسموم می‌شود به سرعت این گاز با گلبول‌های قرمز خون ترکیب شده، (میل ترکیبی CO با هموگلوبین خون ۲۵۰ برابر بیشتر از میل ترکیبی اکسیژن با هموگلوبین خون است) به همین دلیل جایگزین اکسیژن بافت شده و در نهایت منجر به خفگی در کل بافت‌های بدن می شود.