سکوی تماشاگران «آزادی» کوهدشت پس از هفت سال آزاد نیست

به گفته‌ی مسئولان آغاز ساخت سکوی تماشاگران فوتبال مجموعه ورزشی آزادی کوهدشت به‌طور رسمی از سال ۸۹ شروع شد که پس از نزدیک به هفت سال، فاز نخست آن هم تکمیل نشده است. به گزارش کشکان، این طرح در کمبود اعتبار گرفتار شده و مدتی نیز برای مشکل‌های “فنی” تعطیل بود که چند بار طرح […]

۱۴۸۲۳۰۳۳۸۲

به گفته‌ی مسئولان آغاز ساخت سکوی تماشاگران فوتبال مجموعه ورزشی آزادی کوهدشت به‌طور رسمی از سال ۸۹ شروع شد که پس از نزدیک به هفت سال، فاز نخست آن هم تکمیل نشده است.

به گزارش کشکان، این طرح در کمبود اعتبار گرفتار شده و مدتی نیز برای مشکل‌های “فنی” تعطیل بود که چند بار طرح “اصلاحیه” داشته  و چندین پیمانکار عوض کرده است.

شهرستان کوهدشت استادیوم فوتبال مناسب ندارد و این زمین که تنها مجموعه فوتبالی کوهدشت است، حال و روز خوشی نداشته و با اعتبارات قطره‌چکانی باید سال‌های زیادی برای تکمیل آن منتظر باشیم.

نعمت‌الله رشیدیان، رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت با اظهار نارضایتی از اعتبارات این پروژه به ایسنا گفت: متأسفانه در این مدت اعتبارات کافی به پروژه تخصیص نیافته و مدتی نیز در گیرودار مباحث فنی تعطیل بوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه این پروژه الان فعال بوده و فاز نخست آن که مقاوم‌سازی است، به‌زودی تکمیل خواهد شد، اما فازهای بعدی هنوز مشخص نیست.

رشیدیان با بیان اینکه اعتبار فاز نخست ۲۵۰ میلیون تومان است، افزود: برای تکمیل پروژه نزدیک به سه میلیارد تومان نیاز است و امیدواریم در آینده‌ی نزدیک اعتبارات درنظر گرفته شده برای سکوی تماشاگران افزایش پیدا کند تا پروژه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت یادآور شد: ظرفیت‌های فوتبالی خوبی در شهرستان وجود دارد، اما متأسفانه چمن این ورزشگاه نیز کیفیت ندارد و برگزاری دیدارهای فوتبال در آن مشکل است.

منبع: ایسنا