انتخاب کارکنان خوش خلق بهزیستی لرستان به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و روز اخلاق و مهرورزی

در آستانه سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) آئین جشن و سرور و انتخاب کارمندان خوش اخلاق در بهزیستی لرستان برگزار و با اهداء لوح و هدایایی از آنها تقدیر شد. به گزارش کشکان، به مناسبت هفته وحدت و سالروز میلاد خاتم النبیین، حضرت محمد (ص)، در فضایی گرم و صمیمی، آیین جشن و […]

در آستانه سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) آئین جشن و سرور و انتخاب کارمندان خوش اخلاق در بهزیستی لرستان برگزار و با اهداء لوح و هدایایی از آنها تقدیر شد.

به گزارش کشکان، به مناسبت هفته وحدت و سالروز میلاد خاتم النبیین، حضرت محمد (ص)، در فضایی گرم و صمیمی، آیین جشن و سرور و انتخاب کارمندان خوش اخلاق با حضور مدیران و کارکنان بهزیستی لرستان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

” دکتر اسداله حیدری” مدیرکل بهزیستی لرستان در ابتدای این جلسه با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر (ص) گفت: امانت داری، صداقت، مهربانی و تمام فضائل اخلاقی پیامبر (ص) بگونه ای بوده که حتی مشرکین و کفار را جذب خود می نمود و همگان به رفتار ایشان اذعان و تاکید داشته اند.بنابراین ما باید با الگوبرداری از اخلاق و فضائل آن حضرت ،بتوانیم مسلمان اعتقادی باشیم؛ نه مسلمان مناسکی.

وی در ادامه به نقش و اهمیت خانواده در سلامت اجتماعی پرداخت و افزود: در گذشته نقش افکار عمومی مبتنی بر رفتار بزرگان در خانواده ها و جامعه بوده اما در جامعه مدرنیته نقش افکار عمومی فردی شده که نیاز افراد جامعه را برآورده نمی کند و طبیعتاً یرای جبران این خلاء به پست مدرنیسم روی آورده اند.

مدیرکل بهزیستی شادابی و خوش رفتاری را یکی از شرایط مهم کاری مددکاران اجتماعی در مواجهه با مددجویان برشمرد و افزود: یک مددکار می بایست در وهله اول با گشاده رویی و مهرورزی به مراجعین ارائه خدمت نماید و در دین مبین اسلام نیز نیزبر آن تاکید شده است.

خاطر نشان می شود در حاشیه این مراسم با مشارکت کارکنان، ۴ نفر از پرسنل خوش رفتار، از طریق رای گیری انتخاب و به آنها لوح سپاس و هدایایی اهدا شد. در پایان نیز گروه موسیقی محلی ” استاد فضل اله صفاری” به اجرای قطعاتی از موسیقی پرداختند.

unnamed