کوهدشت میزبان جشنواره سراسری اقوام و فرهنگ ایرانی

جشنواره اقوام و فرهنگ ایرانی و همچنین نمایشگاه عرضه صنایع دستی در شهرستان کوهدشت برگزار می شود. به گزارش خبرنگار کشکان، جلسه انجمن میراث فرهنگی شهرستان کوهدشت صبح یکشنبه ۲۱ آذرماه ۹۵ در محل سالن کنفرانس فرمانداری کوهدشت به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور اعضا این انجمن برگزار گردید. فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت […]

۲۶۵۰۷۲۷_۸۸۵

جشنواره اقوام و فرهنگ ایرانی و همچنین نمایشگاه عرضه صنایع دستی در شهرستان کوهدشت برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار کشکان، جلسه انجمن میراث فرهنگی شهرستان کوهدشت صبح یکشنبه ۲۱ آذرماه ۹۵ در محل سالن کنفرانس فرمانداری کوهدشت به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور اعضا این انجمن برگزار گردید.
فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت در این جلسه با اشاره به ضرورت کار فرهنگی و برپایی جشنواره های فرهنگی برای نشاط مردم گفت: برنامه ریزی هایی جهت برگزاری مطلوب جشنواره اقوام و فرهنگ ایرانی و همچنین نمایشگاه عرضه صنایع دستی جهت معرفی فرهنگ و صنایع دستی اقوام مختلف ایرانی و توسعه صنایع دستی شهرستان کوهدشت در حال انجام است.
وی افزود: این نمایشگاه با حضور ۱۸ استان کشور برای اولین بار در شهرستان کوهدشت برگزار خواهد شد.
فرماندار کوهدشت خاطر نشان کرد: ما از برپایی نمایشگاه های فرهنگی استقبال خواهیم کرد و در همین راستا نیز زمینه های برگزاری مساعد این نمایشگاه اعم از امنیت، ترافیک، ارائه مجوز توسط سلسه مراتب و… همه در حال انجام است.
وی خاطر نشان کرد: رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی از الزمات برگزاری این سری نمایشگاه ها می باشد و از برگزار کنندگان و مجریان این نمایشگاه انتظار داریم در این راستا کلیه موارد قانونی از جمله مجوز و سایر موارد را فراهم نمایند.