مشارکت ۲ میلیارد ریالی جهت ساخت ۵۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی مناسب سازی شهری

اسداله حیدری از انعقاد تفاهم نامه مشارکت تولید و پخش ۱۷ قسمت برنامه ۳۰ دقیقه ای تلویزیونی با موضوع مناسب سازی شهری خبر داد. به گزارش کشکان، “دکتر اسداله حیدری” مدیرکل بهزیستی لرستان عنوان کرد با همکاری خوب و صمیمانه استاندار، معاونت عمرانی استاندار، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز […]

unnamed-5-556x400

اسداله حیدری از انعقاد تفاهم نامه مشارکت تولید و پخش ۱۷ قسمت برنامه ۳۰ دقیقه ای تلویزیونی با موضوع مناسب سازی شهری خبر داد.

به گزارش کشکان، “دکتر اسداله حیدری” مدیرکل بهزیستی لرستان عنوان کرد با همکاری خوب و صمیمانه استاندار، معاونت عمرانی استاندار، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان و شهرداری های استان مقرر گردیده ۵۰۰دقیقه برنامه تلویزیونی در قالب ۱۷ قسمت ۳۰ دقیقه ای تولید و از شبکه افلاک پخش شود.

وی افزود: بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد تهیه و پخش این برنامه تلویزیونی است که ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آن با مشارکت صدا و سیما ی مرکز لرستان و مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال نیز توسط شهرداری های استان تامین خواهد شد که بزودی تولید این برنامه آغاز خواهد شد.

حیدری با تبیین اهمیت مناسب سازی افزود: در دو سال اخیر حدود ۲۵۰ هزار متر از معابر عمومی سطح استان مناسب سازی شده که شهرداریها در این خصوص همکاری خوبی داشته اند.اما این مفدار کافی و در خور شان استان نیست لذا از تمام دستگاههای اجرایی و متولیان مناسب سازی میخواهیم در این خصوص ما را یاری کنند.

مدیرکل بهزیستی در ادامه افزود: در شهر خرم آباد  و با حمایت معاونت عمرانی استاندار،منطقه شیرخوارگاه بعنوان پایلوت مناسب سازی انتخاب شده و در آینده به منطقه بدون مانع  تبدیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: امسال از ۵۵ مصوبه کمیته های مناسب سازی تا کنون ۴۳ مصوبه در زمینه مناسب سازی اجرایی شده است و امیدواریم تا پایان سال تمام مصوبات اجرایی و به  سرانجام برسد.

دکتر حیدری در ادامه افزود: ستاد مناسب سازی استان در این دو سال، رتبه های برتر کشوری را کسب نموده که این برتری تنها با همکاری دلسوزانه و مشارکت مدیران و عوامل اجرایی بدست آمده، لذا بنده به نمایندگی از جامعه هدف بهزیستی از استاندار پر تلاش و مدیران زیر مجموعه استانداری، صدا و سیمای مرکز لرستان و شهرداران شهرهای استان تقدیر می نمایم.