اینکه می‌گویند، مذاکرات زیر نظر رهبری بوده حرف درستی نیست

امام جمعه خرم‌آباد گفت: اینکه گفته می‌شود، تمام مذاکرات زیر نظر مقام معظم رهبری بوده، حرف دقیق و درستی نیست. آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد ضمن تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) اظهار داشت: آغاز امامت امام زمان(عج) یک دوره حیاتی و مهم برای شیعیان است و […]

icon-news7

امام جمعه خرم‌آباد گفت: اینکه گفته می‌شود، تمام مذاکرات زیر نظر مقام معظم رهبری بوده، حرف دقیق و درستی نیست.

آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد ضمن تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) اظهار داشت: آغاز امامت امام زمان(عج) یک دوره حیاتی و مهم برای شیعیان است و غیبت امام زمان(عج) دوره پایان بخشیدن به حاکمیت ظالمانه طاغوت و استکبار، دوره برقراری حکومت عدل الهی، دوره حکومت مستضعفان بر مستکبران، دوره انتظار، امید، اصلاح و …است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت، باید تلاش شود، دل امام زمان(عج) را شاد کنیم و مهمترین عدم ارتباط ما با امام زمان(عج) گناه و دلبستگی به دنیا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اگر ما فرمان رهبری را گوش دهیم و رهبر ما خوشحال شود، مطمئنا دل امام زمان(عج) را خوشحال کرده‌ایم.

میرعمادی اظهار داشت: ما امروز زیر چتر ولایت امام زمان(عج) زندگی می‌کنیم.

وی به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور امام راحل اشاره کرد و گفت: این شورا وظیفه سنگینی امروز به عهده دارد، زیرا مسائل فرهنگی امروز در همه جای جامعه مهم است.

میرعمادی اظهار داشت: امروز مسائل فرهنگی در مراکز عالی دانشگاه‌ها بسیار با اهمیت بوده و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: دشمنان نظام هجمه‌ای علیه فرهنگ ما به راه انداخته‌اند، از این‌رو باید فرهنگ اصیل اسلام را معرفی و فرهنگ ملی خود را حفظ کنیم.

میرعمادی اظهار داشت: کارهای فرهنگی باید نظارت فرهنگی داشته باشند، اما متاسفانه برخی از برنامه‌های فرهنگی نظارتی روی آنها صورت نمی‌گیرد، مانند اردوهای دانشگاهی که به صورت مختلط و بدون هیچ‌گونه نظارتی انجام می‌گیرند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز ما نیازمند برنامه‌ریزی دقیق فرهنگی، مدیریت فرهنگی، جهاد فرهنگی و نظارت دقیق هستیم.

میرعمادی در ادامه به شهادت آیت الله دستغیب اشاره کرد و افزود: آیت الله دستغیب دریای فضیلت و و کرامت بود و هر کس توفیق حضور وی را داشت مجذوب او می‌شد.

وی تصریح کرد: باشکوه برگزار شدن نمازهای جمعه در سراسر کشور به برکت خون شهدایی همچون دستغیب است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: دشمنان ما وقتی عظمت اسلام و انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنند، دو برنامه را در دستور کار قرار دادند که یکی از آنها ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی بوده است.

میرعماری افزود: ۳۷سال است که آمریکا کشور ما را تحریم اقتصادی کرده، آیا یکی از کشورهای مسلمان که صاحب ثروت هستند و به سمت آمریکایی‌ها کالا صادر می‌کنند، تاکنون آمریکا را تحریم کرده‌اند؟

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز آمریکا با استفاده از تکنولوژی که با نفت و گاز مسلمانان به دست آورده، ما را تحریم می‌کند.

وی افزود: مسئولان در مذاکرات هسته‌ای راکتور آب سنگینی اراک را تعطیل کردند، شاید آمریکایی‌ها به ما توجه کنند، از این‌رو مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند و تذکر دادند که من به مذاکرات خوشبین نیستم، اما امروز برخی به صراحت اعلام می‌کنند که تمام مذاکرات زیر نظر رهبری بوده است.

میرعمادی گفت: از رئیس جمهور این‌گونه سخنان بعید بود که اعلام کند، تمام مذاکرات زیر نظر رهبری بوده، مگر رهبر معظم انقلاب نفرمودند که برای مذاکره عجله نکنید، آیا شما این کار را کردید؟

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که من کلیات مذاکرات را قبول کردم، اما وارد جزئیات نمی‌شوم، لذا ما تقدیر و تشکر داریم، از همه مسئولان و الان هم مردم انتظار دارند که مسئولان جواب قاطعانه به موضع‌گیری‌های آمریکا داشته باشد.

 

مرجع: فارس