مراسم تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی پلدختر برگزار شد

طی مراسمی با حضور مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی لرستان، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی پلدختر و جمعی از کارکنان، مراسم تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی پلدختر برگزار شد. چنگیز ابراهیمی مدیرحوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی لرستان در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر که در سالن اجتماعات […]

۱۰۷۳۵۹۷

طی مراسمی با حضور مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی لرستان، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی پلدختر و جمعی از کارکنان، مراسم تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی پلدختر برگزار شد.

چنگیز ابراهیمی مدیرحوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی لرستان در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد با اشاره به اینکه مسئولیت گرفتن در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نعمت است اظهار داشت: خدمت به مردم به خصوص محرومان و مستضعفین یک نعمتی که خداوند به مسئولانی می دهد که در این نظام مسئولیت بر عهده می گیرند.

وی بیان کرد: امروز اگر ما می توانیم مسئولیت برعهده بگیریم و خدمت کنیم فقط به خاطر خون شهدا است که همه ما باید برای همیشه به این موضوع توجه داشته باشیم.

ابراهیمی تصریح کرد: مدیران باید در وظایف خویش کوتاهی نکرده، برنامه محور و هدفمند عمل کنند که از شاخص های مهم مدیریت است.

مدیر حوزه ریاست سازمان جهادکشاورزی لرستان عنوان کرد: جهادکشاورزی هم با توجه به وظایفی که در قبال جامعه کشاورزی دارد باید در این راستا به خدمات رسانی مطلوب خود بیشتر ادامه دهد.

در ادامه از خدمات علی نظر رئیس سابق قدردانی و میرزا محمد مرادی به عنوان رئیس جدید جهادکشاورزی پلدختر معرفی شد.

مرادی در سوابق کاری خود مدیریت مرکز خدمات کشاورزی و مدیر زراعت این اداره را بر عهده داشته است.