توضیحات مهم استاندار لرستان در خصوص «سد معشوره» در حضور نماینده ی پلدختر/ این پروژه هیچ ضرری به شهرستان پلدختر وارد نمی کند

مهندس بازوند استاندار لرستان در جلسه ستاد تسهیل تولید و همچنین رسیدگی به برخی پروژه های عمرانی شهرستان پلدختر گفت: در خصوص سد معشوره، انتظار این است که این موضوع را سیاسی نکنیم. مدیریت ارشد استان تابع نظر کارشناسی است و نظر کارشناسی در خصوص این سد و بررسی های جامعی که در این خصوص […]

img_20161123_171720

مهندس بازوند استاندار لرستان در جلسه ستاد تسهیل تولید و همچنین رسیدگی به برخی پروژه های عمرانی شهرستان پلدختر گفت: در خصوص سد معشوره، انتظار این است که این موضوع را سیاسی نکنیم. مدیریت ارشد استان تابع نظر کارشناسی است و نظر کارشناسی در خصوص این سد و بررسی های جامعی که در این خصوص صورت گرفته را نباید سیاسی کنیم. ما تابع تصمیمات کارشناسی در این خصوص هستیم نه تحت تاثیر اختلافات سیاسی.

در خصوص سد معشوره و سایر پروژه های عمرانی، آقایان این پروژه ها را سیاسی نکنند.
ما تابع نظر کارشناسی هستیم. شما هم بیایید و نظر کارشناسی را بپذیرید…

نظر کارشناسی، فصل الخطاب اجرای پروژه های عمرانی باشد.

همچنانکه دولت تابع نظر کارشناسی است، انتظار از نمایندگان نیز این است که نظرات کارشناسی را بپذیرند.

با حضور مهندس بازوند استاندار لرستان در شهرستان پلدختر و برگزاری جلسه ای که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید، مسائل و مشکلات پروژه های عمرانی و واحد های تولیدی و صنعتی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

در ادامه جلسه،با توضیحات مهندس سیفی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در خصوص روند بررسی و کارهای کارشناسی انجام گرفته برای احداث سد معشوره، مهندس بازوند با تاکید بر لزوم قانونمندی و رعایت قواعد و اصول اجرای پروژه های عمرانی، در خصوص مخالفت نماینده شهرستان با احداث سد معشوره گفت: همانطوری که دولت در همه زمینه ها تابع نظر کارشناسی است، نمایندگان محترم نیز تابع نظر کارشناسی باشند. ما همه استان مورد نظرمان است و دغدغه همه نقاط استان را داریم.

در گذشته کارهای بدون کارشناسی که صورت گرفت الان گریبانگیر ماست. بیایید اجازه بدهید نظر کارشناسی در خصوص پروژه ها حاکم شود.

اگر نظر کارشناسی به این برسد که ضرری متوجه شهرستان می شود، ما نیز این نظر را می پذیریم ولی آب منطقه ای در حال حاضر به عنوان دستگاه اصلی متولی و کارشناس در این زمینه، معتقد است که این پروژه هیچ ضرری به شهرستان پلدختر وارد نمی کند.

آنچه برای ما مهم است نظر کارشناسی است و انتظار داریم به هیچ وجه اجرای یک پروژه را به مسائل سیاسی و جغرافیایی متصل نکنیم.