رییس مجتمع فرهنگی، ورزشی توانبخشی ایثار لرستان منصوب شد

مراسم معارفه رییس مجتمع فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار لرستان، صبح روز ۲ آذرماه در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. به گزارش کشکان، پورحاج رضایی، مدیرعامل موسسه ایثار در این جلسه گفت: موسسه ایثار در کل کشور ۲۱۳ مرکز تحت پوشش دارد اعم از درمانی، توانبخشی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی […]

nazarian

مراسم معارفه رییس مجتمع فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار لرستان، صبح روز ۲ آذرماه در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
به گزارش کشکان، پورحاج رضایی، مدیرعامل موسسه ایثار در این جلسه گفت: موسسه ایثار در کل کشور ۲۱۳ مرکز تحت پوشش دارد اعم از درمانی، توانبخشی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی دارد و نگاه موسسه ایثار از بخش دولتی به بخش غیردولتی معطوف شده به صورتی که به هیچ عنوان نباید از بودجه عمومی دولت هزینه کرد و تمامی هزینه ها از محل درآمد خود مجتمع پرداخت شود.
وی افزود: مسئولیت مجتمع به عهده مدیر آن است و تمام هزینه ها و درآمدها باید به شکل خودگردان تامین شود.
مراد روشنی نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان گفت: برای اتمام کار توانبخشی تلاش های مضاعفی در ماه های گذشته صورت گرفته چرا که با توجه به شرایطی که مستولی شده بود و موانعی که بوجود آمد و کار ساخت مجتمع را متوقف کرد، برای افتتاح و پایان کار ساخت مجتمع با همراهی و همکاری تمامی قسمت ها و مسئولین هم اکنون در آستانه افتتاح هستیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: قبلاً جناب پورحاج رضایی از این مجموعه بازدید داشته اند که در روند کار اثربخشی فراوانی داشته است.
روشنی خاطرنشان کرد: خدمت به ایثارگران توفیق کمی نیست و باید تمام تلاش خود را در این مسیر به کار ببندیم.
در پایان جلسه نیز آقای مرتضی نظریان به عنوان رییس مجتمع فرهنگی، ورزشی، توانبخشی ایثار لرستان منصوب شد. وی قبلاً رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کوهدشت بوده است.

 

مرجع: ایثار