فرماندار خرم آباد به داد مردم ضعیف شهر رسید!

مجید بیرانوند-خبرنگار کشکان-خرم آباد: همین چند وقت پیش بود که شورای اسلامی شهر خرم آباد با همراهی شهردار بیرانوند طرحی را تصویب کرد که داد بسیاری از مردم طبقه متوسط و ضعیف شهر را درآورد! اعضای شورای شهر به خواسته ی رییس کمیسیون خدمات شهری این شورا آقای جافر وفایی و جناب شهردار، با اکثریتی […]

%d8%ae%d8%ac%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d9%be%d9%88%d8%b1

مجید بیرانوند-خبرنگار کشکان-خرم آباد: همین چند وقت پیش بود که شورای اسلامی شهر خرم آباد با همراهی شهردار بیرانوند طرحی را تصویب کرد که داد بسیاری از مردم طبقه متوسط و ضعیف شهر را درآورد!

اعضای شورای شهر به خواسته ی رییس کمیسیون خدمات شهری این شورا آقای جافر وفایی و جناب شهردار، با اکثریتی نسبی به طرح افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس در خرم آباد رای مثبت دادند.

پس از این مصوبه جنجالی بود که مردم خرم آباد دست به کار شدند و اعتراضات خود را در فضای مجازی و حقیقی شهر نسبت به این طرح جنجالی ابراز کردند.

یکی می گفت چرا در این روزها که نرخ بنزین تغییری نکرده باید شاهد تصویب چنین طرحی باشیم و دیگری بر این باور بود که این طرح جهت جلب نظر اتحادیه های تاکسی رانی و اتوبوس رانی شهر برای انتخابات آتی شورای شهر و پیروی از یک لیست خاص تحت نظر یک شخص خاص صورت گرفته است.
دیگری هم می گفت “در آمد ما در این ایام هیچ افزایشی نداشته و دیگر کفاف نیازهای اولیه ی زندگیمان را هم نمی دهد و خانواده های ما مجبورند با پای پیاده این سو و آن سو کنند!
اما جالب صدای واحدی بود که از جانب همه این معترضین به گوش می رسید و آن هم درخواستی بود که این افراد از فرماندار خرم آباد آقای “حبیب اله خجسته پور” به عنوان آخرین گلوگاه تایید مصوبات شورای شهر داشتند.
درخواست واحد از فرماندار این بود که: از دکتر خجسته پور خواسته بودند کاری بکند تا این مصوبه به نفع قشر آسیب دیده ی جامعه لغو شود!
امروز مطلع شدیم که هیات تطبیق فرمانداری خرم آباد به ریاست حبیب اله خجسته پور” ، مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص افزایش قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس را رد کرد.
از این خوشحالیم که یک مسئول با این حرارت پیگیر خواسته ی مردم به ویژه قشر آسیب پذیر شهر شده است.
از این خرسندیم که همین مسئول محترم چند روز پیش با ناراحتی می گفت”چرا بسیاری از جوانان شهرمان به خاطر نداشتن پارتی حق استخدام شدن در ادارات را ندارند و باید پشت درب های بسته ی ادارات دولتی پرسه بزنند و آن وقت برخی با لیست های استخدامی آن چنانی به سفارش افراد خاص وارد ادارات دولتی می شوند!

از این خوشحالیم که این مسئول همان خجسته پوری ست که روزی ریاست ستاد انتخاباتی حسن روحانی در لرستان را بر عهده داشت و از همان روزها مردمی بودنش بر کسی پوشیده نبود.
یادمان هست که آن روزها به اعضای ستاد قول داد که اگر روزی روحانی در انتخابات پیروز شود تمام توانش را در پیگیری امور مردم محروم لرستان به کار بگیرد.

خدا را داد من بستان از او ای شحنه مجلس/ که می با دیگری خورده‌ست و با من سر گران دارد