راه‌اندازی بخش شیمی‌درمانی در بیمارستان خرم‌آباد

بخش شیمی‌درمانی در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد راه‌اندازی شد. به گزارش خبرنگار کشکان، رئیس این بیمارستان با بیان این مطلب افزود: یک خانم دکتر خیر که قبلا در خرم‌آباد خدمت می‌کرد با کمک سایر خیرین بخش شیمی‌درمانی در این بیمارستان را راه‌اندازی کرده است. دکتر سعید رحیمی تصریح کرد: فقدان مرکز شیمی‌درمانی در این شهرستان […]

images

بخش شیمی‌درمانی در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار کشکان، رئیس این بیمارستان با بیان این مطلب افزود: یک خانم دکتر خیر که قبلا در خرم‌آباد خدمت می‌کرد با کمک سایر خیرین بخش شیمی‌درمانی در این بیمارستان را راه‌اندازی کرده است.

دکتر سعید رحیمی تصریح کرد: فقدان مرکز شیمی‌درمانی در این شهرستان موجب سرگردانی بیماران و همراهانشان شده بود و راه‌اندازی چنین بخشی از ضروری‌ترین نیازهای استان لرستان محسوب می‌شد.

وی با بیان اینکه خدمات به بیماران در بخش شیمی‌درمانی به صورت رایگان ارائه می‌شود. اظهار داشت: این بخش دارای ۱۳ تخت است که با توجه به تعداد زیاد بیماران جوابگوی نیازهای آنان نیست. لذا قرار است خیران بخش جدید شیمی‌درمانی را در این بیمارستان با ظرفیت ۳۰ تخت در کنار مرکز فعلی راه‌اندازی کنند که فضای مورد نیاز برای این بخش فراهم شده است.

رحیمی گفت: با توجه به اینکه محیط درمانی تاثیر فراوان بر روحیه بیماران دارد، فضای بخش شیمی‌درمانی شیک و زیبا ساخته شده که موجب نشاط روحی و انبساط خاطر بیماران و امید آنان به ادامه درمان و زندگی می‌شود.

رئیس بیمارستان آموزشی – درمانی شهید رحیمی با بیان اینکه این بخش با استفاده از بهترین تجهیزات و مطابق استانداردهای روز دنیا شده است، گفت: چهار پزشک فوق تخصص در رشته معالجه شیمی درمانی جذب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: واحد مددکاری به همت خیرین راه‌اندازی شده و در نتیجه هزینه رادیولوژی، آزمایشگاه و… بیماران شیمی‌درمانی، رایگان است و برای رفاه حال این عزیزان داروخانه مجهز نیز در داخل بیمارستان دایر کردیم.