گزارشی تکان دهنده از وضعیت پل ها و جاده های مواصلاتی بخش شاهیوند+ تصاویر

-کم توجهی مسئولین ارشد لرستان به بخش شاهیوند ادامه دارد!!! -مسئولین لرستان! مواظب باشند، کم توجهی به خواسته های مردم عواقب خوبی ندارد –مدیران ضعیف و ناکارآمد عامل عقب‌ماندگی لرستان هستند. رسانه ها بنا به رسالت مطبوعاتی خود وظیفه دارند، مطالبات مردم را پیگیری کنند. رسانه کشکان بنا بر رسالت مطبوعاتی خویش، در مورخ ۹۵/۶/۵ […]

-کم توجهی مسئولین ارشد لرستان به بخش شاهیوند ادامه دارد!!!

-مسئولین لرستان! مواظب باشند، کم توجهی به خواسته های مردم عواقب خوبی ندارد

مدیران ضعیف و ناکارآمد عامل عقب‌ماندگی لرستان هستند.

رسانه ها بنا به رسالت مطبوعاتی خود وظیفه دارند، مطالبات مردم را پیگیری کنند. رسانه کشکان بنا بر رسالت مطبوعاتی خویش، در مورخ ۹۵/۶/۵ گزارشی را در خصوص پل های تخریب شده بخش شاهیوند از توابع شهرستان چگنی درج نمود. در آن گزارش به مدیرکل راه و شهرسازی و بخشدار بخش شاهیوند، مشکل پل های موقت تذکر داده شد.

اما مردم شریف و مظلوم بخش شاهیوند باید بدانند، وظیفه ما پیگیری است و اجرا با ما نیست. رسانه کشکان در خصوص مشکل جاده بخش شاهیوند، پیگیری های لازم را انجام داده است. اما متأسفانه مسئولین مربوط تذکر و هشدار ما را جدی نگرفتند و قطع شدن راه ارتباطی ۹ روستای بخش شاهیوند نتیجه آن کم توجهی و کم لطفی است.

ای کاش! مسئولین راه و شهرسازی لرستان و بخشدار بخش شاهیوند، متوجه این امر می شدند که درخواست و تذکر این رسانه؛ درخواست اهالی ۹ روستا از بخش شاهیوند بود، که در قالب یک گزارش به سمع و نظرتان رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی و بخشدار محترم شاهیوند! شما نباید انتظار داشته باشید که مردم برای درخواست های خود جلوی ادارات صف بکشند. شما اگر به گزارشات و مطالب رسانه ها که مطالبات مردم است، توجه کنید؛ مردم کمتر به ادارات مراجعه می کنند و خواهید توانست، با فراخ بال بیشتری به امورات سازمان یا اداره خود برسید.

آقای بخشدار!

احداث و مرمت جاده، برای بخشی با ۶۳ روستا (بخش شاهیوند) کف مطالبات مردمی است. کمبود بودجه برای توجیه این وضعیت در بخش شاهیوند، عذر بدتر از گناه است. مگر ممکن است، بعد از ۳ دهه از عمر انقلاب اسلامی ایران، مردمان محروم و رنج دیده بخش شاهیوند، حتی از نعمت جاده بی بهره باشند؟!

استاندار محترم لرستان!

جناب آقای بازوند! مردم از مسئولین این بخش و مسئولین اداره کل مسکن و راه و شهرسازی ناامید شده و از حضرتعالی استدعا دارند به مشکلات بخش شاهیوند توجه و نگاه جدی داشته باشید.

آقای بازوند! کم توجهی به خواسته های مردم عاقبت خوبی ندارد و متأسفانه بدبینی مردم نسبت به دولت تدبیر و امید را به دنبال خواهد داشت.

آقای بازوند! مردم بخش شاهیوند از حضرتعالی انتظار دارند، با مسئولینی که نسبت به مطالبات مردمی کم توجه هستند، به صورت جدی برخورد نمایید و مدیران ضعیف و ناکارآمد را از بدنه دولت تدبیر و امید جدا نمایید.

سخن آخر…

جناب آقای بازوند! این محرومیت فقط مختص به بخش شاهیوند نیست. بلکه اهالی مناطق هومیان، ضرون و سرخه مهر کوهدشت نیز با مشکل جاده مواصلاتی مواجه هستند. خالی از لطف نیست بدانید، در مناطق هومیان و ضرون ۲ پل در سیل سال اخیر از بین رفت و تا به امروز مرمت نشده اند. سخن گفتن از مشکلات سرخه مهر و چم آستان در وسع این مطلب نیست. در خصوص مشکلات سرخه مهر و چم آستان به طور خلاصه می توان گفت، آنجا آخر دنیا است…

حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل…

۱

۳

۴

۵

۶۷۸

 

گزارش و عکس: حسین ناصری