سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان منصوب شد

آئین تودیع دکتر عبدالحسین مرادپور و معارفه دکتر امیر رضائیان به سمت رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان با حضور دکتر محمد علی دریک معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و رئیس مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد، محمد عیدی مشاور رئیس و مدیر حراست دانشگاه ، دکتر طهماسب نظری مشاور ریاست دانشگاه و جمعی […]

۱۶-۱۰-۳۱-۱۲۲۱۳۵todi4

آئین تودیع دکتر عبدالحسین مرادپور و معارفه دکتر امیر رضائیان به سمت رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان با حضور دکتر محمد علی دریک معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و رئیس مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد، محمد عیدی مشاور رئیس و مدیر حراست دانشگاه ، دکتر طهماسب نظری مشاور ریاست دانشگاه و جمعی از مدیران و کارکنان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان برگزار شد.

در ابتدای این آئین دکتر دریک با اشاره به وضعییت مطلوب کشور برای خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: امروز ملت رشید ایران اسلامی از آسایش و امنیت بالایی برخودار است و براساس این نعمت همه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و خوشبختانه رهنمود ها و ارشادات ایشان در همه زمینه ها تاکنون برای مسئولین راهگشا و برای مردم تعیین کننده بوده وهست که منجر به عبورملت مسلمان ایران از گردنه های سخت تاریخی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطر نشان کرد: همه ارکان نظام اسلامی بنحوی هدفمند برای خدمت رسانی به مردم آماده اند و اگر اصول این ارکان را خوب بشناسیم می توانیم خدمت بیشتری را ارائه کنیم که آن نیز مستلزم وحدت و هماهنگی بین ارکان و بخش های متفاوت در نظام اسلامی می باشد.

دکتر دریک با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور واستان لرستان تصریح کرد: با ابلاغ سیاست های نظام سلامت از جانب مقام معظم رهبری ما شاهد اقدامات هماهنگ و مشترک بین قوا ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حمایت دولت تدبیر و امید وریاست جمهور بودیم که در برطرف کردن دغدغه های رهبر معظم انقلاب و مردم در عرصه سلامت پا به میدان عمل گذاشتند.

معاون بهداشتی دانشگاه افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بحث تجهیزات و هتلینگ بیمارستانی با گذشته اصلانمی توانیم اوضاع را قیاس کنیم و امروز نیز در فرایند مشارکت های اجتماعی وخیرین سلامت با رتبه اول پیشتاز هستیم که با نگاه مثبت دکتر ساکی و جلب مشارکت های اجتماعی وخیرین سلامت گامهایی بلند در مسیر تحقق خدمت رسانی شایسته به مردم برداشته ایم.

وی با تشریح الویت های طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت گفت :از شهریور ماه ۹۴ با الویت حاشیه شهرها، طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت را آغاز نمودیم و با بکارگیری و جذب نیرو های فعال در این زمینه خدمات ارائه کرده ایم.

وی در ادامه سخنانش افزود: امروزباید توجه داشت که برخی استانها به لحاظ زیر ساخت ها و منابع نسبت به ما فاصله زیادی دارند و باید همگی با هماهنگی بیشتر از گذشته در همه ی سطوح تلاش کنیم تا انتظارات مردم را برآورده تر کنیم.

دکتر دریک رعایت موازین رفتاری و برخورد های اجتماعی و خوشرویی را یک ضرورت سیستماتیک در فعالیت های اداری دانست و گفت: ما باید با رعایت موازین رفتاری و برخورد های صحیح اجتماعی در مراحل فعالیت در سیستم اداری پایبند باشیم وخوشرویی وحسن خلق از صفات ذاتی مان باشد تا زمینه برای حضور دیگران برای ارائه فعالیت هایشان در حوزه های خصوصی مساعد تر از گذشته شود.

ایشان در پایان بیان داشت: ما منابع اندکی برای توسعه در اختیار داریم که باید با مشارکت نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،مشارکت های اجتماعی ،حضور مردم و بخش خصوصی روز به روز راه توسعه ی بیشتر را بپیماییم و همه باید در این نقش سهیم باشیم تا شاهد موفقیت روز افزون در همه ی سطوح در دانشگاه علوم پزشکی لرستان باشیم.

در ادامه دکتر مرادپور رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان دلفان با اشاره به مدت ۲۰ ماه مسئولیت خود اظهار داشت: با اتکال به خداوند مشکلات را پشت سر گذاشتیم واین مهم باعث شد که در پیشبرد اهداف دانشگاه علوم پزشکی لرستان صادقانه عمل کنیم.

در ادامه دکتر امیر رضائیان سرپرست جدید شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دلفان گفت: با این همه خدمت که در مسیر طرح تحول نظام سلامت انجام شده است ما نیازمند ایجاد فضای بیشتری برای فعالیت وکار در عرصه بهداشت و درمان هستیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: حوزه بهداشت و درمان در شهرستان دلفان نیازمند هماهنگی برای توسعه همه جانبه است و در صورت همکاری های بین بخشی رشد خواهیم یافت.