نماینده ی کنگاور در مجلس: آمریکا در شرایط فعلی به مذاکره با ایران نیاز دارد

  یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد، در شرایط فعلی و تا زمانی که استکبار از مواضع خود عقب نشینی نکرده، مذاکرات ایران با آمریکا بی فایده است.   حجت الاسلام وحید احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: آمریکا نیاز دارد در شرایط فعلی سر میز مذاکره با ایران […]

n00055689-t

 

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد، در شرایط فعلی و تا زمانی که استکبار از مواضع خود عقب نشینی نکرده، مذاکرات ایران با آمریکا بی فایده است.

 

حجت الاسلام وحید احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: آمریکا نیاز دارد در شرایط فعلی سر میز مذاکره با ایران بنشیند؛ حتی اگر این مذاکرات بی ثمر و بی نتیجه باشد.

 

وی گفت: آمریکا می‌خواهد ضمن مذاکره با ایران به دنیا ثابت کند ایران پس از 35 سال ایستادگی، مقاومت را در هم شکسته و تسلیم شده است.

 

به گفته نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس، ایران هیچگونه تغییری در رفتار و عملکرد آمریکا به عنوان مظهر استکبار مشاهده نکرده که علاقمند به مذاکره شود.

 

احمدی با تاکید بر اینکه افرادی که فکر می‌کنند مذاکرات ایران و آمریکا مفید خواهد بود سخت در اشتباهند، ادامه داد: ایران بر اساس یک سری اصول، مواضعی را برای خود اتخاذ کرده که این مواضع بر اساس مبانی قرآنی و دینی تدوین شده اند.

 

وی یادآوری کرد: تا زمانی که آمریکا ویژگی‌های استکباری خود را حفظ می‌کند و تغییر جهت نمی‌دهد، ایران نیز از مواضع خود عقب نشینی نخواهد کرد.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اقتدار و استحکام فعلی ایران و حرکت در مسیر پیشرفت را ناشی از استقلال از استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که با تسلیم شدن در برابر استکبار وضعیت بهتری پیدا کرده باشد.