مخالفت معاونین استاندار لرستان با عزل معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی لرستان

با حکم بازدار مدیرکل جهاد کشاورزی استان عیسی میرزایی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی لرستان منصوب شد. آئین معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی استان صبح شنبه برگزار و میرزایی رسماً فعالیت خود را در حوزه معاونت جهاد کشاورزی لرستان آغاز کرد. پیش از این، سید حمید […]

%d9%85%d9%8a%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d9%8a

با حکم بازدار مدیرکل جهاد کشاورزی استان عیسی میرزایی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی لرستان منصوب شد.

آئین معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی استان صبح شنبه برگزار و میرزایی رسماً فعالیت خود را در حوزه معاونت جهاد کشاورزی لرستان آغاز کرد. پیش از این، سید حمید شاهرخی این سمت را بر عهده داشت.

اما دو معاون سیاسی و اقتصادی استاندار لرستان طی مصاحبه هایی جداگانه، انتصاب مذکور در جهاد کشاورزی استان لرستان را غیر همسو با برنامه های دولت در استان توصیف کردند.

سید سعید شاهرخی معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان بلافاصله پس از این انتصاب اعلام کرد که این اقدام بازدار باعث دلسردی حامیان دولت در استان می شود و به همین خاطر بازدار همچنان حق ورود به استانداری لرستان را ندارد!

مهرداد غضنفری معاونت اقتصادی استاندار هم ضمن مخالفت شدید با این انتصاب اعلام داشت این حرکت بازدار را به هیچ وجه همسو با برنامه های دولت تدبیر و امید نمیدانیم و با آن مخالفیم.