حسین اکبری نسب از سمت خود در دانشگاه پیام نور استان تهران استعفا کرد

معاون اجرایی و دبیر کمیته انتصابات استان تهران پس از یک سال از سمت خود استعفا کرد. در مراسمی که برای تودیع ایشان با حضور رییس استان، معاونین، مدیران ستادی و روسای دانشگاه های پیام نور استان در سالن شورای ستاد استان تشکیل شد، دکتر جمشیدی، رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، اکبری نسب را […]

۴۲۵۷۱۴۳۴۷_۱۶۹۱۲۸

معاون اجرایی و دبیر کمیته انتصابات استان تهران پس از یک سال از سمت خود استعفا کرد.
در مراسمی که برای تودیع ایشان با حضور رییس استان، معاونین، مدیران ستادی و روسای دانشگاه های پیام نور استان در سالن شورای ستاد استان تشکیل شد، دکتر جمشیدی، رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، اکبری نسب را مدیری مدبر و جوانی خوش فکر معرفی کرد که در یک سال گذشته در متن تمام سیاست گذاری ها و تصمیمات اجرایی استان تهران حضور فعال داشته و تیم بزرگ اجرا در بزرگترین استان کشور را به خوبی رهبری کرده است.

وی در ادامه از زحمات بی دریغ و تلاش های بی وقفه ایشان تشکر کرد و با توجه به موقعیت علمی و داشته های ذهنی گسترده و عمیق وی، موفقیت در عرصه های پژوهشی را برای ایشان آرزو کرد.

در ادامه ی جلسه دکتر مرادی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه، اکبری نسب را مدیری توانمند در عرصه ی اجرا و شخصیتی برجسته در حوزه ی علمی توصیف کرد و همکاری ایشان را در تمام حوزه ها از جمله حوزه ی آموزش و پژوهش مورد ستایش قرار داد و مدیریت ایشان را نمونه ی یک مدیریت موفق اخلاق مدار و مبتنی بر مراعات وجوه انسانی دانست که یاد و خاطره ی آن تا همیشه در ذهن و ضمیر کارکنان دانشگاه و دانشجویان باقی خواهد ماند.
در ادامه، روسای مراکز و واحد های استان تهران، به اتفاق، از حمایت ها و پیگیری امور و زحمات بی وقفه معاون اجرایی استان تشکر و قدر دانی کردند. و در پایان اکبری نسب با ارائه گزارشی از عملکرد خود در یک سال گذشته، پیگیری دریافت مجوز تنها مرکز رشد دانشگاه پیام نور کل کشور برای استان تهران، از وزارت علوم را یکی از دستاوردهای مهم این دوره توصیف کرد که با حمایت ها و راهنمایی های دکتر جمشیدی حاصل شد و از مجموعه ی هیات رییسه استان خواست تا زمینه ی فعالیت این مرکز مهم و معتبر را فراهم کنند.
اکبری نسب در ادامه از همراهی و همکاری همه همکاران علمی و ادرای دانشگاه با ایشان تشکر و قدردانی کرد.
در پایان مراسم لوح سپاس و یادبود رییس استان، معاونین، روسای واحدها و مراکز و همکاران دانشکاه بخاطر زحمات صادقانه ی آقای اکبری نسب به ایشان اهدا گردید.

اکبری نسب اهل کوهدشت لرستان است.