آغاز سال تحصیلی جدید در کوهدشت با حضور ۲۴ هزار دانش آموز و ۲ هزار و سیصد معلم

حسن رضا برخورداری مدیر آموزش و پرورش کوهدشت در مراسم آغاز سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در آموزشگاه حاجیه صدیقه غضنفری این شهرستان گفت: واژه ی مهر برگرفته از مهربانی است و اساس همه ی امور تعلیم و تربیت است. به گزارش خبرنگار کشکان، وی ادامه داد: آموزش و پرورش امروز مفتخر است که ابزارهای لازم بالندگی […]

img_20160924_080102

حسن رضا برخورداری مدیر آموزش و پرورش کوهدشت در مراسم آغاز سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در آموزشگاه حاجیه صدیقه غضنفری این شهرستان گفت: واژه ی مهر برگرفته از مهربانی است و اساس همه ی امور تعلیم و تربیت است.

به گزارش خبرنگار کشکان، وی ادامه داد: آموزش و پرورش امروز مفتخر است که ابزارهای لازم بالندگی را به وجود آورده است و آنچه امروز در جامعه وجود دارد متأثر از این بالندگی است.

برخورداری افزود: در ۱۷۶ آموزشگاه شهرستان کوهدشت زنگ مهر و مقاومت به صدا درآمده و ۲۴ هزار دانش آموز و ۲۳۰۰ معلم این شهرستان سال تحصیلی جدید را با نشاط و سرزندگی آغاز می کنند.

مدیر آموزش و پرورش کوهدشت اظهار داشت: ستاد پروژه ی مهر آموزش و پرورش کوهدشت در طول ۲ ماه گذشته تلاش داشت که فضای شادابی را برای حضور دانش آموزان در مدارس فراهم آورد.

وی در پایان با اشاره به واقعه ی تلخ تعطیلی مدارس شهرهای آبادان و خرمشهر در پی حمله ی رژیم بعث در سال ۵۹ گفت: امروز ما مفتخریم که در راه تحقق سند تحول بنیادین که از منویات مقام معظم رهبری است تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.