نایب قهرمان پارالمپیک: نقش مسئولان لرستان در موفقیت قهرمانان تنها چند عکس یادگاری است!

نایب قهرمان مسابقات پرتاب وزنه پارالمپیک ریو از مسئولین لرستان انتقاد کرد. به گزارش کشکان به نقل از ایسنا، سجاد محمدیان پس از بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه مدیران ارشد ورزش استان در خصوص حمایت از قهرمانان ملی بسیار ضعیف عمل می‌کنند.  وی ادامه داد: می‌خواهم این سوال را از مدیر کل […]

۱۳۹۵۰۶۲۳۰۲۱۱۰۰۹۰۸۶۴۴۰۳۴

نایب قهرمان مسابقات پرتاب وزنه پارالمپیک ریو از مسئولین لرستان انتقاد کرد.

به گزارش کشکان به نقل از ایسنا، سجاد محمدیان پس از بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه مدیران ارشد ورزش استان در خصوص حمایت از قهرمانان ملی بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

 وی ادامه داد: می‌خواهم این سوال را از مدیر کل ورزش و جوانان بپرسم و آن این است که به راستی نقش مسئولین در موفقیت قهرمانان استان چیست؟ امروزه نقش مسئولین ورزش استان در این موفقیت‌ها تنها چند عکس یادگاری است که آن هم تنها جنبه‌ی تبلیغاتی برای خودشان دارد.

دارنده مدال نقره‌ مسابقات پاراالمپیک ریو همچنین به مراسم استقبال اشاره و عنوان کرد: از زمانی که به ایران رسیدم و از فرودگاه حضرت امام(ره) بیرون آمدم به حال خودم رها بودم.

وی افزود: واقعا برای مسئولین ورزش استان افت است که قهرمان پاراالمپیکی لرستانی تک و تنها از فرودگاه به ترمینال رفته و شهر به شهر بدون هیچ توجه یا تماسی برگردد. وقتی این موضوع را با قهرمانان سایر استان‌ها مقایسه می‌کنم خجالت می‌کشم! زمان رسیدن به خرم‌آباد نیز آقایان تنها در حد یک عکس یادگاری آمدند و رفتند.

قهرمان مسابقات آسیایی اینچئون اظهار کرد: این انتقاد نیست درد است و متأسفانه سال‌هاست ما با این موضوع مواجه هستیم.

وی همچنین به نحوه برخورد با قهرمانان سایر استان‌ها اشاره کرد و گفت: من ورزشکاران استان کرمانشاه را مثال می‌زنم، هیأت جانبازان آنها برای اعزام به مسابقات کشوری برایشان بلیت رفت و برگشت هواپیما تهیه می‌کند.

او یادآور شد: ورزشکاران ما در زمان حضور در اردوها به لحاظ حمایت مالی به خوبی پشتیبانی می‌شوند اما در استان متأسفانه برخورد خوبی وجود ندارد.

محمدیان با بیان اینکه ما در زمان حضور در اردوها با هزینه شخصی به محل برگزاری می‌رویم، تصریح کرد: در زمان حضور در مسابقات کشوری در آخرین سری مسابقات به ما نفری ۸۰ هزار تومان دادند که اصلا در شأن ورزشکاران ما نیست. به هر حال ما به عشق مردم پا به عرصه مسابقات گذاشتیم و تمامی سختی‌ها را تحمل می‌کنیم اما خطاب من به مسئولین این است که قهرمانان ما لایق حمایت و توجه بیشتر هستند.