جشن شکوفه‌ها با حضور ۳۲ هزار کلاس اولی در لرستان برگزار می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: جشن شکوفه ها در استان لرستان با حضور ۳۲ هزار کلاس اولی برگزار می شود. به گزارش مهر، گودرز کریمی فر به فعالیت های صورت گرفته در شورای پروژه مهر این اداره کل اشاره کرد و اظهار داشت: کمیته های پنج گانه ساماندهی نیروی انسانی، تعمیرو تجهیز، […]

mrn_17731

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: جشن شکوفه ها در استان لرستان با حضور ۳۲ هزار کلاس اولی برگزار می شود.

به گزارش مهر، گودرز کریمی فر به فعالیت های صورت گرفته در شورای پروژه مهر این اداره کل اشاره کرد و اظهار داشت: کمیته های پنج گانه ساماندهی نیروی انسانی، تعمیرو تجهیز، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت و نظارت و ارزیابی از چندین ماه قبل با تلاش و جدیت تلاش کرده اند تا مدارس در آستانه مهر با نشاط و شادابی آمادگی لازم را برای استقبال مطلوب و شایسته از فرهنگیان و دانش آموزان داشته باشند.

وی در ادامه به بهسازی و مناسب سازی فضاهای آموزشی اشاره کرد و افزود: مراسم نمادین بازگشایی مدارس در روز شنبه سوم مهر ماه با حضور مسئولان استان راس ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح در یکی از هنرستان های شهر خرم آباد برگزار و با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت  سال تحصیلی جدید آغاز خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به حضور ۳۲ هزار دانش آموز پایه اولی در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: جشن شکوفه ها و جوانه ها هم روز چهار شنبه ۳۱ شهریور ماه  در مدارس دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه با شرکت دانش آموزان پایه های اول و هفتم برگزار خواهد شد.