راه‌یابی آثار سید غلامرضا نعمت پور و آرش طولابی فیلم‌سازان لرستانی، به دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم Action On Film آمریکا

دو فیلم از هنرمندان لرستانی به جشنواره فیلم Action On Film آمریکا راه یافت. به گزارش کشکان، فیلم مستند “برای گونگادین بهشت نیست” به کارگردانی سید غلامرضا نعمت پور و فیلم کوتاه “ایستگاه” به کارگردانی آرش طولابی از شهرستان کوهدشت به دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم Action On Film امریکا راه یافتند. قرار است مهدی […]

۳۹۵۳۵۹_orig

دو فیلم از هنرمندان لرستانی به جشنواره فیلم Action On Film آمریکا راه یافت.

به گزارش کشکان، فیلم مستند “برای گونگادین بهشت نیست” به کارگردانی سید غلامرضا نعمت پور و فیلم کوتاه “ایستگاه” به کارگردانی آرش طولابی از شهرستان کوهدشت به دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم Action On Film امریکا راه یافتند.

قرار است مهدی یارمحمدی، مریم پیربند و نبی زی؛ بعنوان هیئت داوران بخش سینمای ایران، ازمیان فیلمهای راهیافته به بخش مسابقه این جشنواره، آثار برگزیده این بخش را معرفی نمایند.

جشنواره فیلم Action On Film امریکا دوازدهمین سال خود را در حالی برگزار می کند که برای نخستین مرتبه بخشی خاص را به فیلمهای ایرانی اختصاص داده است .

این جشنواره با هدف برقراری ارتباط حرفه ای و مفید میان فیلمسازان و صنوف مختلف در سینما به شکل جهانی برگزار می گردد و طبق قوانین جشنواره تنها آثاری امکان حضور خواهند یافت که به هیچ وجه نگاه سیاسی و سیاه نمایی از ایران نداشته باشند.

فیلم های پذیرفته شده در بهترین سالنهای کالیفرنیا در منطقه مونرویا به نمایش در خواهند آمد و همچنین به رسم هرساله کتابچه جشنواره به شکل مستقیم در دسترس برترین پخش کنندگان جهان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که دوازدهمین دوره این جشنواره از ٢ الی ١٠ سپتامبر ٢٠١۶ در امریکا برگزار می شود.