کمیته امداد بخش کوهنانی افتتاح شد+ تصاویر

مراسم افتتاحیه اداره کمیته امداد بخش کوهنانی با حضور مهندس فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت، دکتر ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی، محمدی مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان و برخی مدران استانی و شهرستانی در شهر کوهنانی برگزار گردید: فردی بیرانوند: – سال جاری سه و نیم میلیارد […]

IMG_20160904_164618

مراسم افتتاحیه اداره کمیته امداد بخش کوهنانی با حضور مهندس فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت، دکتر ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی، محمدی مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان و برخی مدران استانی و شهرستانی در شهر کوهنانی برگزار گردید:
فردی بیرانوند:
– سال جاری سه و نیم میلیارد تومان اعتبار برای عمران شهری، اصلاح شبکه آبرسانی و راه روستایی به بخش کوهنانی اختصاص یافته است.
– امام (ره) فرمودند خدمت به محرومین عبادت است.
– سیاست دولت توجه و خدمت کردن در مناطق محروم است.
– توجه به تعمیر و احداث مسکن، وام های خوداشتغالی و احداث کمیته امداد بخش درب گنبد از خواسته های بحق مردم کوهدشت است.
– ۹۰۰ میلیون تومان برای عمران شهری و زیباسازی و یک میلیارد و ششصد میلیون تومان برای پمپاژ آب به بخش کوهنانی اختصاص داده شده است.
– وجود کمیته امداد و ثبت احوال برای مردم بخش کوهنانی ضروریست، انشالله در اولین فرصت اداره ثبت احوال نیز در بخش کوهنانی افتتاح خواهد شد.

IMG_20160904_164639
– کوهدشت یکی از سیاسی ترین شهرهای کشور است و ما باید از این ظرفیت برای توسعه عمران کوهدشت استفاده کنیم.
– ۱۵ کمیسیون در مجلس وجود دارد و نماینده مردم کوهدشت رئیس یک کمیسیون است، ما باید از این ظرفیت عالی بهترین استفاده را جهت توسعه شهرستان ببریم.
– هماهنگی بسیار خوبی در بین مسئولین شهرستان از جمله نماینده، امام جمعه و فرماندار وجود دارد، این هماهنگی برای کوهدشت یک فرصت است.
– در سال جاری مبلغ ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به شهرستان کوهدشت اختصاص داده شده که بعد از خرم آباد و بروجرد رتبه سوم را به خود اختصاص داده و این امر تاکنون بی سابقه بوده است که می طلبد از زحمات ارزنده مهندس بازوند استاندار محترم استان تشکر و قدردانی گردد.

IMG_20160904_164643
الهیار ملکشاهی:
– مطالبات بحق مردم کوهنانی از جمله: دارا بودن این بخش از ادارات دولتی، روکش آسفالت شهر کوهنانی، ارتقا سیاسی بخش کوهنانی و … به جد پیگیری می شود.
– ضمن داشتن ارادت قلبی برای وزیر محترم نیرو به دلیل عدم اجرایی شدن ساخت سدهای کوهدشت اخیراً نامه استیضاح ایشان آماده و فعلا به امضای ۱۱ نماینده رسیده است.
– تخصیص آب در استان لرستان ۵۰ درصد از معدل کشور پایین تر است.
– ما پشتیبان و حامی دولت هستیم ولی در عین حال نمی توانیم مطالبات مردم را به گوش مسئولین نرسانیم.
– نماینده زبان گویای مردم است، ما سوال می کنیم، اخطار می دهیم، استیضاح می کنیم و … و این بدین معنی نیست که دولت را قبول نداریم، بلکه ما انتظارات مردم را منعکس می کنیم.