گلایه های نویسنده ی پرکار پلدختری از مسئولان

حسین بیرانوندی-متولد پلدختر تاریخ شناس- دارای مدرک تاریخ از دانشگاه شوشتر. تا کنون ۱۹ اثر از این نویسنده پلدختری با موضوع تاریخ لرستان و پلدختر به چاپ رسیده است. حسین بیرانوندی متولد ۱۳۵۱ در روستای سراب حمام (روستای شهید بیرانوند) از توابع شهرستان پلدختر بوده که دارای مدرک تاریخ از دانشگاه واحد شوشتر است. ایشان […]

IMG_20160904_003652

حسین بیرانوندی-متولد پلدختر

تاریخ شناس- دارای مدرک تاریخ از دانشگاه شوشتر. تا کنون ۱۹ اثر از این نویسنده پلدختری با موضوع تاریخ لرستان و پلدختر به چاپ رسیده است.

حسین بیرانوندی متولد ۱۳۵۱ در روستای سراب حمام (روستای شهید بیرانوند) از توابع شهرستان پلدختر بوده که دارای مدرک تاریخ از دانشگاه واحد شوشتر است.
ایشان بیش از ۱۹ کتاب در مورد تاریخ لرستان و پلدختر رو زیر چاپ برده است.

✔ولی برای خیلی از پلدختری ها ناشناخته است….به راستی چرا؟؟؟

گفتنی است که در نشست علمی «ناگفته‌های کلماکره – غار اسرار آمیز لرستان» که هفدهم این ماه در خانه اندیشمندان علوم انسانی تهران برگزار می شود جناب بیرانوند یکی از سخنرانان ویژه خواهد بود.

در اینجا لازم است تعدادی از آثار این نویسنده و تاریخ شناس بومی و پلدختر را معرفی کنیم:

✔تاریخ پلدختر از آغاز تا پایان حکومت پهلوی ۱۰ جلد

✔لرستان در عهد اسکندر

✔سلسله باز های لرستان و سه دهه حکومت آنها بر بین النهرین

✔لرستان در دوران باستان از آغاز تا اسلام /سال ۸۷

✔نگاهی بر لرستان در دوران حکومت سوکال ماخ ها

✔تاریخ کلماکره

✔تاریخ سیاسی قوم کاسیت

✔و…….

(توضیح اینکه کتاب های لرستان در دوران باستان در سال ۸۷/ کتاب تاریخ کلماکره را در سال ۹۱/ کتاب نگاهی بر لرستان در دوران حاکمیت سوکال ماخ ها در سال ۹۳ و تاریخ سیاسی قوم کاسیت در سال ۹۵ چاپ شده اند و سایر آثار در زیر چاپ هستند)

درد دل آقای بیرانوند

مسئولان هیچ حمایتی از اهل قلم ندارند و به نظر من اهل قلم همگی در پیری به گدایی خواهند افتاد زیرا آدم باید در جوانی کار کنه تلاش کنه و سرمایه ایی واسه پیری خودش و آینده بچه اش بذاره ولی ما در همین جوانی این سرمایه را داریم برای چاپ و نشر کتاب هایمان می پردازیم و هیچ اندوخته ایی واسه سن پیری از خودمان نداریم.

با اینکه می دانیم که با توجه به تورم ما در سن پیری به گدایی خواهیم افتاد ولی با این حال به عشق وطن و به عشق مردم شریف لرستان تمامی سرمایه جوانی خود را داریم نابود می کنیم. از مسئولین انتظار داریم لااقل کتاب هایمان را خریداری کنند که دچار ضرر نشویم، بیست و پنج ساله دارم واسه تاریخ لرستان زحمت میکشم نه دنبال پست و مقام رفتم نه دنبال جمع آوری مادیات و نه دنبال ورزش و نه دنبال مدرک…