عدم اختصاص اعتبارات ماده ۱۸۰ به ضرر لرستان است

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی از عدم اختصاص اعتبارات ماده ۱۸۰ به استان ها انتقاد کرد. اللهیار ملکشاهی روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان لرستان افزود: اعتبارات ماده ۱۸۰ به منظور استفاده متوازن از امکانات و توزیع عادلانه و رفع تبعیض و ارتقا سطح مناطق کمتر توسعه یافته از […]

تصاویر-دیدار-رئیس-شورای-عالی-سردفترداران-فرانسه-با-الهیار-ملکشاهی-۹

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی از عدم اختصاص اعتبارات ماده ۱۸۰ به استان ها انتقاد کرد.

اللهیار ملکشاهی روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان لرستان افزود: اعتبارات ماده ۱۸۰ به منظور استفاده متوازن از امکانات و توزیع عادلانه و رفع تبعیض و ارتقا سطح مناطق کمتر توسعه یافته از سال ۹۳ در قانون بودجه تصویب و اعتبارات خوبی هم به استانها اختصاص یافت و از طریق این اعتبارات کارهای خوبی نیز انجام شد اما در سال ۹۴ از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ اعتباری به استانها از جمله لرستان اختصاص نیافته است.
وی با بیان اینکه به دلیل عدم اختصاص اعتبارات ماده ۱۸۰ از دولت و از نوبخت معاون رئیس جمهور گلایه داریم، افزود: اگر بنا است که در کشور با کمبود بودجه مواجه باشیم باید در تمام ردیف ها با کمبود مواجه باشیم نه اینکه دیگر ردیف های بودجه اختصاص پیدا کنند اما اعتبارات ماده ۱۸۰ تخصیص نیابند.
به گفته وی عدم اختصاص اعتبارات ماده ۱۸۰ به ضرر استان هایی مانند لرستان است و ضرورت دارد که به عنوان یک مطالبه توسط مدیران دستگاه های اجرایی و استانداری پیگیری شوند.
ملکشاهی عدم اختصاص اعتبارات ماده ۱۸۰ حقی است که استان هایی مانند لرستان تضییع شده است.