رفع محرومیت کوهنانی با ارتقاء جایگاه سیاسی آن به شهرستان میسر است

حجت السلام و المسلمین آروانی امام جمعه کوهنانی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فاجعه جمعه سیاه ۱۷شهریور ۵۷ گفت: نکته اصلی حمایت آمریکا مدعی دفاع از حقوق بشر و دموکراسی از رژیم پهلوی بود که امروز هم همین حمایت از همه فتنه ها، جلادان و دیکتاتورها ادامه دارد. شاه همچون […]

unnamed

حجت السلام و المسلمین آروانی امام جمعه کوهنانی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فاجعه جمعه سیاه ۱۷شهریور ۵۷ گفت: نکته اصلی حمایت آمریکا مدعی دفاع از حقوق بشر و دموکراسی از رژیم پهلوی بود که امروز هم همین حمایت از همه فتنه ها، جلادان و دیکتاتورها ادامه دارد. شاه همچون پادشاهان امروز منطقه و به تبعیت از اربابشان آمریکا قدرت درک بیداری ملت ها را نداشته و ندارد لذا راه مقابله را در کشتار وحشیانه مردم بیگناه می دانند و غافلند از اینکه شهادت مردم بیگناه و مجاهدان راه خدا بیداری اسلامی را مستحکم و به پیروزی نزدیکتر میکند و ریشه ظلم را سست تر می نماید.
ایشان در ادامه با انتقاد از عملی نشدن مصوبات سفر استاندار در شهریور ۹۴ افزود: عمل نکردن به وعده ها و مصوبات عامل بدبینی، نا امیدی و بی اعتمادی است.

وی تعریض جاده ورودی شهر، شبانه روزی شدن درمانگاه، توسعه شبکه دیجیتال، اسکان روستاهای رودبار، استقرار اداره ثبت احوال و آسفالت شهر را از جمله مصوبات عمل نشده دانست و بیان داشت: راه علاج محرومیت زدایی از این منطقه با توجه به ظرفیت و شایستگی ارتقاء جایگاه سیاسی این بخش به شهرستان است. زیرا قبلاً جاهایی این ارتقا را داشته اند که از حیث جمعیت، محرومیت، ظرفیت، موقعیت جغرافیایی شهری، سابقه و … امتیازات کوهنانی را نداشته اند که امید است با پیگیری استاندار محترم فکری اساسی برای جبران بی مهری ها به این بخش شود.