نمایندگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رومشکان راه اندازی شد

در سومین روز از هفته دولت نمایندگی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رومشکان روز پنجشنبه راه اندازی شد. به گزارش کشکان، علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در این آیین اظهار کرد: امروز همچنین یک واحد تعاونی خیاطی با اشتغال ۶ نفر و دریافت ۲۰۰ میلیون ریال نیز در شهرستان […]

۴۲۵۴۰۷۱۸۲_۱۳۰۷۳۶_۱۷۴۶۸۸۳۰۲۵۶۴۷۴۳۸۷۵۵۳-۷۶۸x576

در سومین روز از هفته دولت نمایندگی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رومشکان روز پنجشنبه راه اندازی شد.

به گزارش کشکان، علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در این آیین اظهار کرد: امروز همچنین یک واحد تعاونی خیاطی با اشتغال ۶ نفر و دریافت ۲۰۰ میلیون ریال نیز در شهرستان رومشکان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
گفتنی است مدیران شورای رفاه استان لرستان در سومین روز از هفته دولت با سفر به شهرستان کوهدشت و رومشکان علاوه بر افتتاح و بهره برداری از طرح های تعاونی در جلسه شورای اداری شهرستان رومشکان شرکت کردند.
شهرستان های کوهدشت و رومشکان بترتیب در فاصله ۶۵ و ۷۵ کیلومتری خرم آباد مرکز استان لرستان قرار دارند.

۴۲۵۶۲۵۵۰۸_۷۵۶۰۲_۱۲۸۸۸۶۷۷۰۸۰۵۸۸۳۶۷۱۵۵-۷۶۸x576

در این مراسم بابک امرایی به عنوان مسئول این نمایندگی حکم خود را از علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان دریافت کرد.

بابک امرایی از سال ۷۹ تا ۸۵ به عنوان مسئول اشتغال و کاریابی، از سال ۸۵ لغایت ۹۱ به عنوان رییس اداره کار نورآباد و از سال۹۱ تا ۹۵ به عنوان کارشناس اشتغال شهرستان کوهدشت مشغول فعالیت بوده است.

هم چنین امرایی مدرسی دوره های کسب و کار و کارآفرینی را نیز در کارنامه خود دارد و علاوه بر آن دارای مدرک مربیگری کسب و کار و کارآفرینی و مدرس دوره های کوتاه مدت تعاون می باشد.

وی کارشناس مدیریت دولتی بوده و هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی است.