اعلام آمادگی یک گروه خارجی برای سرمایه گذاری در پتروشیمی کوهدشت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: در برنامه‌های سبد اشتغال و اقتصاد مقاومتی، تا پایان امسال ۲۵ هزار شغل تثبیتی و ایجادی خواهیم داشت. به گزارش کشکان، مهرداد غضنفری در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: در همایش فرهنگی و اقتصادی لرستان که در تهران برگزار شد ۳۰۰ سرمایه‌گذار ویژه […]

۴۲۳۸۲۸۵۶۹_۸۴۸۱۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: در برنامه‌های سبد اشتغال و اقتصاد مقاومتی، تا پایان امسال ۲۵ هزار شغل تثبیتی و ایجادی خواهیم داشت.

به گزارش کشکان، مهرداد غضنفری در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: در همایش فرهنگی و اقتصادی لرستان که در تهران برگزار شد ۳۰۰ سرمایه‌گذار ویژه حضور یافتند همچنین ۸۰۰ کتاب از ظرفیت‌های استان به زبان‌های فارسی و انگلیسی در اختیار آنان قرار گرفت.

وی گفت: دستاورد این همایش این بود که بلافاصله یک گروه خارجی در تهران برای سرمایه‌گذاری در پتروشیمی کوهدشت اعلام آمادگی کردند که هم اکنون مقدمات کار در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان اضافه کرد: همچنین برای پروژه ژنراتورسازی، لاستیک‌سازی و شرکت پرس، ۳ گروه به استان آمدند تا روی یکی از این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

وی یادآور شد: برنامه‌های سبد اشتغال و اقتصاد مقاومتی به گونه‌ای طراحی شده که تا پایان امسال ۲۵ هزار شغل تثبیتی و ایجادی در استان خواهیم داشت.