آلودگی آب شرب کوهدشت/ پاسخ آبفای کوهدشت به کشکان

آب شرب شهرستان کوهدشت از دیروز در برخی مناطق به رنگ قهوه ای روشن درآمده است. شهروندان این شهرستان در مناطق شهرک فرهنگیان، تازه آباد و خیابان کارگر در تماس با دفتر پایگاه خبری کشکان ضمن اعتراض شدید به این وضع خواستار رسیدگی به موضوع شدند. احتمال می رود نقاطی دیگر از شهرستان نیز دارای […]

۵۰۰۹۸۹۲_۷۶۷

آب شرب شهرستان کوهدشت از دیروز در برخی مناطق به رنگ قهوه ای روشن درآمده است.

شهروندان این شهرستان در مناطق شهرک فرهنگیان، تازه آباد و خیابان کارگر در تماس با دفتر پایگاه خبری کشکان ضمن اعتراض شدید به این وضع خواستار رسیدگی به موضوع شدند.

احتمال می رود نقاطی دیگر از شهرستان نیز دارای مشکل مشابه باشند.

۵۰۰۶۹۶۴_۳۹۵

امیرحسین فاضلیان مدیر آبفای کوهدشت در گفتگو با خبرنگار کشکان علت مشکل پیش آمده را خرابی یکی از چاه های آب شهرستان در منطقه ی باباقلی اعلام کرد و عنوان داشت: چاه مزبور بلافاصله از مدار خارج شده و نیروهای این سازمان در حال تعمیر آن هستند.

وی با اعلام این موضوع که آبرسانی به مناطقی از شهر که مشکل دارند با تانکر انجام می شود از مردم خواست تا رفع مشکل با آبفای کوهدشت همکاری لازم را داشته باشند.

فاضلیان در پایان نسبت به استفاده ی شهرداری کوهدشت از آب شرب برای آبیاری درختان و فضای سبز و نیز عدم اجرای مقررات دشت ممنوعه کوهدشت و منع چاه داران از کشت ذرت و چغندر قند به شدت انتقاد کرد و گفت: با وجود بحران آب آشامیدنی در این شهرستان نهادهای متولی و کشاورزان حاشیه شهر هیچ اقدام عملی در جهت مهار مشکل انجام نمی دهند.