کشته شدن ۳ داعشی در درگیری مسلحانه در کرمانشاه+ تصاویر

در ۲ درگیری مسلحانه با تروریست‌های تکفیری در شمال‌غرب استان کرمانشاه و شهر کرمانشاه ۲ تیم تروریستی منهدم و ۳ تروریست دستگیر شدند. در پی کسب خبر ورود ۳ عنصر تکفیری به شهر کرمانشاه از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج)، موضوع با جدیت در دستور کار نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی این استان قرار گرفت. فرمانده […]

در ۲ درگیری مسلحانه با تروریست‌های تکفیری در شمال‌غرب استان کرمانشاه و شهر کرمانشاه ۲ تیم تروریستی منهدم و ۳ تروریست دستگیر شدند.

در پی کسب خبر ورود ۳ عنصر تکفیری به شهر کرمانشاه از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج)، موضوع با جدیت در دستور کار نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی این استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: صبح امروز تیم ویژه عملیات انتظامی استان و نیروی ویژه نوپوی یگان ویژه با همکاری و هماهنگی سربازان گمنام امام زمان(عج) وارد عمل شدند و در یکی از محلات شهر با این تیم تکفیری درگیر شدند و همه آنها را به هلاکت رساندند.

* درگیری مسلحانه با تروریست‌ها در شمال‌غرب استان کرمانشاه 

همچنین در درگیری دیگری در شمال‌غرب استان کرمانشاه ۴ داعشی به هلاکت رسیدند.

استاندار کرمانشاه نیز در گفت‌وگو با تسنیم در تشریح جزئیات درگیری نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان کرمانشاه با عناصر داعشی اظهار داشت: در این درگیری ۴ نفر از عناصر داعش به هلاکت رسیدند و ۳ نفر نیز دستگیر شدند.

اسدالله رازانی افزود: در این درگیری‌ها در شمال‌غرب استان کرمانشاه روی داد آن عناصری که پیش از این در کشور حضور داشتند و عناصری که به آنها ملحق شدند کشته و یا دستگیر شدند.

* جزئیات انهدام ۲ تیم تروریستی وابسته به گروهک تکفیری در استان کرمانشاه

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه در تشریح جزئیات انهدام ۲ تیم تروریستی وابسته به تکفیری‌ها در این استان گفت: با شناسایی یک خانه تیمی از تروریست‌های وابسته به گروهک‌های تکفیری توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)، صبح امروز در یک عملیات منسجم، درگیری مسلحانه در مرکز کرماشاه انجام شد و سه نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز دستگیر شدند.

محمدرضا عدالت‌خواه  افزود: خوشبختانه هیچ یک از مأموران و سربازان وابسته به نیروهای انتظامی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در این عملیات آسیبی ندیدند. این افراد از سوی گروهک‌های تکفیری حمایت می‌شدند و به آن‌ها وابسته و دارای جلیقه‌های انفجاری بودند.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: البته در راستای این عملیات‌ها، شب گذشته نیز یک تیم تروریستی دیگر در «جوانرود» کرمانشاه متلاشی شد که در این عملیات نیز تعدادی دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: این دو تیم تروریستی با تلاش شبانه‌روزی سربازان امام زمان(ع) شناسایی و با کمک سایر نیروهای نظامی و انتظامی متلاشی شدند.

سردار منوچهر امان اللهی همچنین روز سه شنبه در جمع خبرنگاران استان کرمانشاه اظهار داشت:با اعلام موضوع ورود تکفیری ها به استان کرمانشاه به سربازان گمنام امام زمان(عج)، صبح امروز تیم های عملیات ویژه انتظامی،نیروهای نوپو یگان ویژه با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) موضوع را در دستور کار قرار داده و برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: ساعتی قبل با شناسایی مخفیگاه این سه نفر در یکی از محلات شهر، درگیری میان ماموران پلیس و سه فرد تکفیری رخ داد که در جریان این درگیری مسلحانه هر سه نفر از اعضای تکفیری به هلاکت رسیدند.

به گفته رئیس پلیس کرمانشاه از این افراد که با هدف عملیات خرابکارانه وارد کشور شده بودند، یک اسلحه کلاشینکف،دو تیغه خشاب و جلیقه انفجاری کشف شد.

۱۸۰۱۷۳۴_۵۲۵۱۸۰۱۹۸۵_۸۹۳۱۸۰۲۰۰۳_۹۸۵