آتش سوزی‌های عظیم جنگل‌های لرستان مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است/ شهید خطاب کردن مرحوم رشید نامداری

نماینده مردم کوهدشت در مجلس از نحوه رسیدگی به مشکلاتی که آتش‌سوزی‌های اخیر در جنگل‌های استان لرستان ایجاد کرده، انتقاد کرد. به گزارش کشکان، الهیار ملکشاهی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۷ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی افزود: در روزهای اخیر در مراتع استان لرستان آتش سوزی های عظیمی رخ داده که مشکلاتی […]

۲۰۱۵-۰۵-۰۸_۰۲۲۳۲۲

نماینده مردم کوهدشت در مجلس از نحوه رسیدگی به مشکلاتی که آتش‌سوزی‌های اخیر در جنگل‌های استان لرستان ایجاد کرده، انتقاد کرد.

به گزارش کشکان، الهیار ملکشاهی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۷ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی افزود: در روزهای اخیر در مراتع استان لرستان آتش سوزی های عظیمی رخ داده که مشکلاتی را برای جنگل ها و مردم آن منطقه به وجود آورده است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این آتش‌سوزی‌ها تا حدی بوده که مردم ایثارگر منطقه برای اطفای حریق کمک‌های زیادی کردند که متاسفانه یکی از این افراد نیز به جهت سوختگی شدید جان خود را از دست داد.

وی افزود: حال ضمن تسلیت به خانواده این شهید از وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهم به وضعیت خانواده آن مرحوم رسیدگی کند، همچنین تجهیز امکانات و نیروی انسانی برای اطفای حریق را در دستور کار قرار دهند.