معاون سیاسی استاندار لرستان: حالا حالاها برنامه ای برای رفتن ندارم

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در نشست مجازی پرسش و پاسخ با اعضا کانال تلگرامی تالار هم اندیشی لرستان برکناری خود را از این سمت به شدت تکذیب کرد و گفت: این شایعه حرف جدیدی نیست و ۳ سال است کسانی که علاقمند فعالیت ما نیستند هر روز این حرف را می زنند. بنده حالا […]

photo_2016-07-13_17-33-03

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در نشست مجازی پرسش و پاسخ با اعضا کانال تلگرامی تالار هم اندیشی لرستان برکناری خود را از این سمت به شدت تکذیب کرد و گفت: این شایعه حرف جدیدی نیست و ۳ سال است کسانی که علاقمند فعالیت ما نیستند هر روز این حرف را می زنند. بنده حالا حالاها برنامه ای برای رفتن ندارم و وزارت کشور نیز بحثی در این خصوص نداشته و با جدیت تا هستم هستم!
وی در ادامه افزود: من اکنون در حال برنامه ریزی برای انتخابات سال ۹۶ هستم! و به یاری خدا و با همت شما کار را به قدرت پیش می بریم. بگذارید کسانی که دلشان به این حرف ها خوش است خوش باشند!

نکته جالب این مصاحبه اینکه وی با صراحت گفت که “من” درحال برنامه ریزی برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ هستم.

استفاده صریح از واژه “من” نشان دهنده این امر است که وی همچنان بنا را بر کار فردی نهاده و پس از شکست سنگین فهرست حامیان دولت در لرستان در انتخابات مجلس دهم، به خود نیامده و هنوز هم اعتقادی به کار تیمی ندارد.

اینجاست که باید گفت: خدا آخر و عاقبت وضعیت حسن روحانی را در سبد آرای انتخابات ۹۶ حوزه لرستان ختم به خیر کند.