غرق شدن یکی از ساکنین شهرستان رومشکان در رود سیمره

یکی از ساکنین شهرستان رومشکان در رود سیمره غرق شد و تلاش های مردمی برای پیدا کردن پیکر این شخص بی نتیجه مانده است. به گزارش خبرنگار کشکان در شهرستان رومشکان، بعدازظهر روز (یکشنبه) دهم مرداد حادثه تلخ دیگری در رودخانه سیمره به وقوع پیوست. در این حادثه متأسفانه یکی از اهالی روستای نظرعلیوند عالی‌آباد […]

غواص

یکی از ساکنین شهرستان رومشکان در رود سیمره غرق شد و تلاش های مردمی برای پیدا کردن پیکر این شخص بی نتیجه مانده است.
به گزارش خبرنگار کشکان در شهرستان رومشکان، بعدازظهر روز (یکشنبه) دهم مرداد حادثه تلخ دیگری در رودخانه سیمره به وقوع پیوست.
در این حادثه متأسفانه یکی از اهالی روستای نظرعلیوند عالی‌آباد از توابع شهرستان رومشکان، در رودخانه سیمره در نزدیکی روستای رماوند غرق شده و تلاش های مردمی برای پیدا کردن پیکر این شخص، تاکنون بی نتیجه مانده است.

از همه نیروهای امداد و نجات و همچنین تشکل های مردم نهاد، که در این زمینه مهارت و تخصص دارند، تقاضا می‌شود که به کمک این اهالی بشتابند. تاکنون شناگران بومی نتوانسته اند پیکر شخص را پیدا کنند.
آدرس محل وقوع حادثه به این شرح میباشد:

اول جاده رماوند به سمت شهرستان رومشکان، که در ایام نوروز محل تجمع و تفریگاه مردم میباشد.
لازم به ذکر است که این محل در آخر پیچ های جاده رماوند از سمت رومشکان می باشد و به اصطلاح ابتدای جاده رماوند به سمت رومشکان است و تجمع مردم در آنجا به خوبی قابل مشاهده است.

فرماندار رومشکان در این خصوص گفت: با اطلاع از موضوع، ضمن هماهنگی با مسئولین سد سیمره، نیروی انتظامی و بخشداری سوری موضوع تحت پیگیری است.

در پی حادثه ی ناگواری که در رودخانه سیمره اتفاق افتاده و موجب غرق شدن یکی از اهالی روستای نظرعلیوند از روستاهای بخش سوری شهرستان رومشکان شده است، آقای محمدی نژاد فرماندار رومشکان اعلام کرد: با اطلاع از موضوع ضمن هماهنگی با مسئولان سد سیمره٬ نیروی انتظامی و بخشداری سوری موضوع تحت پیگیری است و تا ته نشینی و سکون آب رودخانه باید صبر کرد و البته مسیرهای پایین تر را هم باید مد نظر داشت که در این خصوص نیاز به غواص هست، که هلال احمر کوهدشت متأسفانه فاقد آن است. در استان کرمانشاه یک فرد غواص هست که در صورت نیاز باید پیگیر حضور وی جهت مساعدت باشیم.