وزیر کشور وارد خرم آباد شد/ روند اقتصاد مقاومتی سرعت پیدا کرده است

وزیر کشور گفت: برای رفع موانع صنایع تولیدی و اقتصادی در استان لرستان پیگیری‌های خوبی با مدیران عامل بانک‌ها و دستگاه‌های مربوطه صورت گرفته است. به گزارش کشکان، عبدالرضا رحمانی فضلی دقایقی پیش در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی و انتخاب استان لرستان به عنوان یکی […]

۱۳۹۵۰۵۰۷۰۹۳۳۲۴۳۸۳۸۲۳۵۵۰۴

وزیر کشور گفت: برای رفع موانع صنایع تولیدی و اقتصادی در استان لرستان پیگیری‌های خوبی با مدیران عامل بانک‌ها و دستگاه‌های مربوطه صورت گرفته است.

به گزارش کشکان، عبدالرضا رحمانی فضلی دقایقی پیش در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی و انتخاب استان لرستان به عنوان یکی از استان‌های پایلوت اقتصاد مقاومتی، این دومین سفر من به استان لرستان طی یک ماه گذشته است.

وی عنوان کرد: امروز نیز با هدف شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان لرستان و بازدید و افتتاح چند پروژه به استان لرستان سفر کرده‌ام که امیدواریم در این سفر بتوانیم نقطه نظر مدیران، پیشنهادات و راهکارهای آنها را دریافت کرده و برای تصمیم‌گیری در مرکز ارائه دهیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در جلسه گذشته اقتصاد مقاومتی در لرستان، تاکنون پیگیری‌های زیادی در بخش‌های مختلف صورت گرفته که از جمله این پیگیری‌ها در حوزه بانک‌های عامل و جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در لرستان بوده است.

وزیر کشور گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری توسعه روستایی نیز جلسات خوبی گذاشته شده و در راستای پیگیری قوانین و مقرراتی که باعث کندی واحدهای تولیدی شده است، کارهای خوبی صورت گرفته است.

رحمانی فضلی عنوان کرد: علی‌رغم اینکه در روند پروژه‌ها طی یک ماه حرکت و سرعت خوبی صورت گرفته، اما از نظر بنده این کافی نیست، زیرا ما هنوز ابتدای کار هستیم و در راستای اقتصاد مقاومتی بیشتر باید تلاش کنیم.

وزیر کشور اظهار داشت: امروز تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان باید برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و کارهایی که انجام داده‌اند را ارائه دهند تا ما بتوانیم این برنامه‌ها را برای یک ماه آینده سیاست‌گذاری کنیم.

لازم به ذکر است دقایقی پیش وزیر کشور در دومین سفر اقتصاد مقاومتی خود به استان لرستان، وارد فرودگاه خرم‌آباد شد و قرار است پس از بازدید از چند پروژه، فاز نخست مجتمع قضایی دهر دورود را افتتاح و بعد از آن در جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان شرکت کند.