دیدار رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی حرفه ای کوهدشت و مسئولان آموزشگاه های فنی و حرفه ای با فرماندار کوهدشت+ تصاویر

فردی بیرانوند گفت: مدیری موفق است که برنامه محور باشد. به گزارش کشکان، مهندس فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت در دیدار با رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی حرفه ای کوهدشت و مسئولان واحد های صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه […]

فردی بیرانوند گفت: مدیری موفق است که برنامه محور باشد.
به گزارش کشکان، مهندس فردی بیرانوند فرماندار کوهدشت در دیدار با رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی حرفه ای کوهدشت و مسئولان واحد های صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و روز ملی کارآفرینی گفت: امیدوارم اهداف خوب و مثبت سازمان فنی و حرفه ای در سال های آینده محقق شود.
فرماندار کوهدشت افزود: امروز مدیری موفق است که برنامه محور باشد.
وی گفت: وظیفه مرکز فنی و حرفه ای آموزش است، متاسفانه مشکل اصلی کوهدشت بیکاری است و اغلب افراد بیکار فاقد مهارت و تخصص هستند که همین امر باعث شده نرخ بیکاری در کوهدشت بالا باشد.
فردی بیرانوند تصریح کرد: مرکز فنی و حرفه ای می تواند با توجه به نیاز منطقه نسبت به آموزش حرفه های بومی، منطقه ای اقدام نماید به طوری‌که افراد بتوانند بعد از آموزش جذب بازار کار شوند.
وی افزود: بعضی ها فکر می کنند اشتغال یعنی پشت میز نشینی، در صورتی‌که در هیچ جای دنیا بیکاری را با پشت میز نشینی حل نکرده اند، مگر دولت چقدر نیروی اداری نیاز دارد که بتواند همه افراد بیکار را پوشش دهد.
فردی بیرانوند با بیان اینکه مهارت های فنی و حرفه ای و حرفه آموزی جوانان ستونی از اقتصاد مقاومتی محسوب می شود تصریح کرد: قطعا اگر کشور به سمت آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت های حرفه ای سوق داده شود، شاهد تغییرات بنیادین و حرکت و توسعه ملی خواهیم بود.

در ابتدای این نشست بهزاد قبادی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۸ کوهدشت به ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز و معرفی افراد حاضر در جلسه پرداخت و تعدادی از مسئولان آموزشگاه های آزاد به بیان دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند.

IMG_3978IMG_3949IMG_3935IMG_3957IMG_3944IMG_3952IMG_3964IMG_3968IMG_3970

 

عکس: مهدی دوست محمدی