اولین مدیری هستم که سیاسی عمل نکرده ام/ مسائل سیاسی تا چه زمان باید در آموزش و پرورش حاکم باشد؟

حسن رضا برخورداری مدیر آموزش و پرورش کوهدشت در جلسه مدیران مدارس این شهرستان بر لزوم رعایت نظم و انضباط کاری و پرهیز از مسائل سیاسی و جناحی تأکید کرد. به گزارش خبرنگار کشکان، وی با اشاره به پروژه ی مهر در مدارس افزود: کار رنگ آمیزی مدارس در قالب طرح هجرت شروع شده است […]

IMG_3863

حسن رضا برخورداری مدیر آموزش و پرورش کوهدشت در جلسه مدیران مدارس این شهرستان بر لزوم رعایت نظم و انضباط کاری و پرهیز از مسائل سیاسی و جناحی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار کشکان، وی با اشاره به پروژه ی مهر در مدارس افزود: کار رنگ آمیزی مدارس در قالب طرح هجرت شروع شده است و ضرورت دارد مدیران، مدارس را برای استقبال از مهر ۹۵ به حالتی شاداب و جذاب درآورند.

برخورداری ادامه داد: خدا را شاکرم که اولین مدیر آموزش و پرورش کوهدشت هستم که در کار خود سیاسی عمل نکرده ام. مسائل سیاسی تا چه زمان باید در آموزش و پرورش حاکم باشد؟ چه پاسخی داریم به وجدان خود بدهیم؟ بنده تا کنون طوری عمل کرده ام که برخی می گویند مشخص نیست با کدام طیف سیاسی هستی.

IMG_3866

مدیر آموزش و پرورش کوهدشت گفت: بعضی مواقع می گویند چون فلان معاون مدرسه از لحاظ سیاسی با فلان مدیر نیست برکنار شود! این حرف ها چه معنی دارد؟! نمی گویم مسائل سیاسی را در آموزش و پرورش از بین می برم اما مطمئن باشید آن را به حداقل می رسانم.

وی در پایان گفت: مدیران مدارس نیز باید مانند کارکنان ستادی آموزش و پرورش انگیزه کاری داشته باشند. در دو سال اخیر به طور میانگین هر سال یک نمره افت تحصیلی را در شهرستان شاهد بوده ایم و این به دلیل توجه به مسائل سیاسی و حاشیه ای است.

IMG_3881

در ادامه ی این نشست، سرهنگ آبباریکی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کوهدشت، مراد درویشی معاونت پشتیبانی، یوسفعلی کرمی معاونت آموزش، علی محمد بازوند مسئول حراست و جواد گراوند رئیس اداره نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش کوهدشت در خصوص مسائل مختلف مرتبط با شروع سال تحصیلی جدید نکاتی را بیان داشتند.