۳۱ تیرماه آخرین فرصت ثبت‌ نام در جشنواره کارآفرینان برتر لرستان/ انتخاب ۹ کارآفرین برتر استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: آخرین فرصت برای ثبت نام کارآفرینان برای شرکت در یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان لرستان ۳۱ تیرماه سال جاری است. مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی لرستان تعداد کارآفرینانی را که تاکنون در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان ثبت نام کرده اند را یک هزار […]

IMG_0003

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: آخرین فرصت برای ثبت نام کارآفرینان برای شرکت در یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان لرستان ۳۱ تیرماه سال جاری است.

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی لرستان تعداد کارآفرینانی را که تاکنون در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان ثبت نام کرده اند را یک هزار و سیصد و ۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: کارآفرینان حاضر در این جشنواره در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه کارآفرینان ثبت نام خود را انجام دادند، کار داوری‌ها و بررسی‌های لازم به عمل می‌آید و کسانی که بتوانند نمره مطلوب را کسب کنند، برگزیده و از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

این مسوؤل هدف از برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر در لرستان را ترویج و توسعه کارآفرینی، شناساندن کارآفرینان لرستانی در کشور، انتخاب و معرفی برترین‌ها، ایجاد خلاقیت و نوآوری، ایجاد روحیه نشاط رقابت در فضای کسب و کار و همچنین حمایت معنوی از کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور دانست.

آشتاب اضافه کرد: جشنواره کارآفرینان برتر استان لرستان در نیمه دوم سال ۹۵ با کمک و همکاری دستگاه‌های اجرایی، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان لرستان با انتخاب ۹ کارآفرین برتر برگزار می‌شود.